daFour
Legacy Member
hoi ik zit hier nu voor de moment met 2x512 ddr valueselect en wil graag naar 2 gb gaan
Moet ik dan nog eens 2x512 nemen of gewoon direct 1x1024 ? Wat ivm de slots..of zou ik beter de 2x512 verkopen en dan 2x1024 ?
graag enig advies
mobo is NF7-S 2.0
en nog iets ; is men cpu een bottleneck voor de grafische kaart? maw zou ik upgraden naar het 64-bit platform?
Moet ik dan nog eens 2x512 nemen of gewoon direct 1x1024 ? Wat ivm de slots..of zou ik beter de 2x512 verkopen en dan 2x1024 ?
graag enig advies
mobo is NF7-S 2.0
en nog iets ; is men cpu een bottleneck voor de grafische kaart? maw zou ik upgraden naar het 64-bit platform?


