Archief - 4.1 systeempje ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vigitto

Legacy Member
PC verhuist binnenkort naar mijn kamer, en nu zoek ik wat luidsprekers. Die zullen grotendeels worden gebruikt voor te gamen, en zullen nooit te luid gezet worden.

Mijn budget is een 75€.

Zal gebruik maken van de onboard kaart op mijn A8V deluxe; beschrijving
AI AUDIO (8-kanaals digitale audio)
De A8V Deluxe ondersteunt acht kanalen audio-output. AI Audio detecteert en identificeert automatisch de soorten randapparaten die in de audio I/O-aansluitingen zijn geplugd en waarschuwt gebruikers voor ongeschikte aansluitingen. Tevens zijn drie Universal Audio Jack-aansluitingen aanwezig (UAJ®), die een eind maken aan kabelconnectiefouten en verwarring tussen line-in, line-out en microfoonaansluitingen. Via de meegeleverde WinDVD Platinum 5 ondersteunt de A8V Deluxe 7.1-kanaals output, zodat uw thuisbiosbelevenis een echte knaller wordt!

Er is een winkel in de buurt die de Creative Inspire 5.1 T6060 verkoopt, tis één uit RMA voor een verminderde prijs van 65€ ipv 73€.
Ofwel koop ik een Creative Cambridge Soundworks 4.1 hier opt forum voor 10€ als dat volgens jullie ook goed is.

alvast bedankt

Vigitto

Legacy Member
bedankt voor uw advies
ja, mijn titel van thread was op basis van de vraag die ik eerst ging stellen, of die Cambridge goed was, want ik vond er nergens reviews van. daarmee die 4.1... dan ben ik beginnen zoeken en is mijn vraag uitgebreider geworden :)
kzal nu even zoeken naar een winkel die die Altec Lansing VS3151 (5.1, €72) verkoopt

Vigitto

Legacy Member
mja mja, den 5100 dan :)
morgen keer kijken hoe dat zit, online iets kopen, veels te bangelijk ;)

Dakantochnie

Legacy Member
Bwa, ik heb al erg veel goede reacties gehoord over pixmania hoor. ;)

T€RM!N4T0R

Legacy Member
² that over pixmania.
² that over 't geluidssetje. :)

*edit* had de fnac geen AL's ?

Dakantochnie

Legacy Member
Ja, maar tegen belachelijke prijzen, vind ik toch.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Ach zou kunnen hoor maar tis en blijft ne shop als ie online kopen niet ziet zitten. :p
Moest je toch online kopen zijn ze zoals eerder vermeld te vinden op www.pixmania.be en ook op www.ldlc.be

Vigitto

Legacy Member
tword tijd dat ik eens iets online koop, tzal fun worden, de eerste keer iets online kopen! (misschien nodig ik wat vrienden uit...)

bedankt allemaal voor uw tijd en adviezen

Thallyos

Legacy Member
dakantochnie zei:
Ja, maar tegen belachelijke prijzen, vind ik toch.

Prijzen van Fnac en pixmania vergelijken is simpel hoor, tel een €50 bij de prijs op pixmania en je hebt de prijs in de Fnac :)
Ze hebben daar trouwens wel wat AL, maar bv niet de 5100 (die wel een aanrader is, heb ik hier op kot staan)

Vigitto

Legacy Member
het IS de 5100 geworden
keb gekozen voor het af te halen in zo een KIALA afhaalpunt.
Maar ik heb dat gisteren besteld en nu kijk ik bij "bestelling volgen" en daar zeggen ze "Uw rekening bevat geen enkele product bestelling."
Moet ik nog even wachten of zou ik iets verkeerds gedaan hebben bij de bestelling en is die niet doorgekomen... kzou nog eens bestellen maar ik wil niet met 2 systemen zitten

Vigitto

Legacy Member
welk nummer is dat? want als ik bel naar het nummer dat staat bij de contactpagina krijg ik "Er heeft zich een fout voorgedaan" te horen.
merci al voor te replyen

DeMoN

Legacy Member
logitech x-230 kost amper 50€ en geloof mij daar komt goei geluid uit :p

Thallyos

Legacy Member
Vigitto zei:
welk nummer is dat? want als ik bel naar het nummer dat staat bij de contactpagina krijg ik "Er heeft zich een fout voorgedaan" te horen.
merci al voor te replyen

Wat geduld hebben :)

Ik heb dat ook via KIALA gedaan en dat duurde een kleine week voor het er was (en op de site kwam het altijd wat achter).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan