Archief - 46" TV HX850 of ES7000

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SneeK

Legacy Member
Ik ben al een maandje of 2 research aant doen naar een nieuwe tv ( en zo worden ze ook goedkoper ;) )

Nu kom ik er echt niet meer uit tussen deze twee.

Ze zijn ongeveer dezelfde prijsklasse en ze hebben allebei een aantal nadelen.

Ik heb ook gedacht aan de VT50 maar de inbrandbaarheid, fragiliteit en levensduur, brightness van een plasma schrikt me toch nog af.

Wat ik ermee doe:
HD Films en Series
Gaming

Kan iemand me even helpen zodat ik kan gaan bestellen ? :D

Tribal

Legacy Member
Zijn beide praktisch gelijk, allebei redelijk lage inputlag (gaming) en qua beeldkwaliteit zijn er geen zichtbare verschillen. De HX850 is goedkoper omdat deze zonder brillen wordt geleverd.

Sickness

Legacy Member
Ik heb de ES8000 besteld..
Niet dat dit voor jou veel uitmaakt ;).

Voor mij was het design tussen deze 2 vooral hetgene wat de doorslag heeft gegeven. Ik heb een TV kast waar een TV met een voet van 1.20m op past. Als ik dan de Sony zou nemen in 55inch, zou de voet te groot zijn! Dat is vooral mijn punt geweest. + Ik vind in het algemeen het design van de samsung beter. (ook de ES7000)

In the end zie je als normale gebruiker weinig verschil en pas je jezelf toch aan aan de TV die je neemt. Het beeld zal voor jou uiteindelijk gewoon zijn, terwijl het voor iemand anders misschien enorm tegen valt.

It all comes down to personal preference. Ga voor beiden staan, stel ze je voor in je interieur, en ga op je gevoel af ;).

Mr. Humphries

Legacy Member
Wat bedoel je eigenlijklijk met fragiliteit van de VT50? Daarnaast is de inbrandbaarheid bij plasma bijna nihil geworden, tenzij je zelf een beetje dom je tv enkele uren aan laat staan zonder dat er iets beweegt. En levensduur? Wij doen al bijna 10 jaar met onze plasma, welke nog steeds geweldig beeld geeft, terwijl ik al vele mensen hun LCD heb zien vervangen ... Dus ik denk dat levensduur weinig zin heeft om als argument te gebruiken.

De helderheid is natuurlijk een feit waar niet naast wordt gekeken. Enkel is dit enkel maar van belang als je in een fel verlichte ruimte gaat kijken.

En eventueel deze?http://www.redcoon.be/index.php/cmd...id/B372673/cid/15039/LG_ELECTRONICS_47LM860V/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan