Giovanny
Legacy Member
Oi,
ik heb onlangs Metro2033 gespeeld op PS3 en wil dit nu op mijn eigen pc draaien. Momenteel heb ik 2 gtx285's in mijn setup steken en het is tijd om ze (met spijt) te vervangen naar DX11, m.a.w. ik heb dus een nieuwe grafische kaart nodig.
Ik weet dat er op dit forum hier nogal serieus vol lof gesproken wordt over de AMD6950 (al dan niet in crossfire) maar aangezien al mijn problemen zich voordeden met ATI/AMD kaartjes heb ik dus besloten om toch maar weer voor nVidia te kiezen. Ik weet het, tijden veranderen en die AMD's zijn zeer degelijke kaarten zijn maar toch...
Mijn budget is €450 dus ik twijfel tussen 2x 560Ti of één GTX580. Ik weet dat die SLI-opstelling meer frames geeft voor het geld maar ergens zegt er mij iets om toch gewoon de 580 te kiezen omdat ik met een mATX moederbord zit in een kleine case (nsk3480).
En ook, kan mijn corsair HX520 dit eventueel trekken. Vrees dat ik net 80w te kort kom
.
Schermresolutie: 24" - 1920*1200
Voor- en nadelen zijn welkom.
ik heb onlangs Metro2033 gespeeld op PS3 en wil dit nu op mijn eigen pc draaien. Momenteel heb ik 2 gtx285's in mijn setup steken en het is tijd om ze (met spijt) te vervangen naar DX11, m.a.w. ik heb dus een nieuwe grafische kaart nodig.
Ik weet dat er op dit forum hier nogal serieus vol lof gesproken wordt over de AMD6950 (al dan niet in crossfire) maar aangezien al mijn problemen zich voordeden met ATI/AMD kaartjes heb ik dus besloten om toch maar weer voor nVidia te kiezen. Ik weet het, tijden veranderen en die AMD's zijn zeer degelijke kaarten zijn maar toch...
Mijn budget is €450 dus ik twijfel tussen 2x 560Ti of één GTX580. Ik weet dat die SLI-opstelling meer frames geeft voor het geld maar ergens zegt er mij iets om toch gewoon de 580 te kiezen omdat ik met een mATX moederbord zit in een kleine case (nsk3480).
En ook, kan mijn corsair HX520 dit eventueel trekken. Vrees dat ik net 80w te kort kom
.Schermresolutie: 24" - 1920*1200
Voor- en nadelen zijn welkom.