Archief - 7800gtx SLI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

av018

Legacy Member
hallo, heb hier momenteel een leadtek 7800gtx 256mb zitten, ik ga er negen kansen op de tien nog een tweede bijsteken

mijn vraag is nu , gaat mijn voeding dit kunnen trekken ????
betreft een coolermaster acly real power 550W

verder heb ik twee raptor 74's in raid0, 1 160gig sata maxtor , 1 dvdrw, tv card, soundblaster audigy en 2048 ram

iemand ervaring hiermee ?

{YA}Gr3c0

Legacy Member
2 x ne 7800GTX in sli en dat met een 3500+ ? :eek: .

Ik hoop dat die 3500+ wat overclockt is?

SMa

Legacy Member
ja, wat zijn de rest van je specs?

die uit je sig?
je zegt 2gb ram, maar in je sig staat er maar 1 :p

av018

Legacy Member
net 2 gig besteld, zijn in aantocht , evenals tweede raptor

en ja, ne gewone 3500+, ik overclock nie , staat ne zalman 7700 cu op , nie da da goe gaat zijn om te oc'en zeker ???

dus vanaf volgende week zit ik met =
a64-3500
2048 twinx xms corsair cl2
2x74gb raptor raid0
160 gig sata maxtor
audigy platinum
dvdrw benq lightscribe
en momenteel dus 1 7800gtx 256mb leadtek

en de reden waarom ik een tweede 7800gtx zou bijsteken is omdat ik hoogstwaarschijnlijk zo'n dell 2405PW scherm ga bestellen en als ge op 1920*1200 res wil spelen schijnt het da ge zoveel gpu power nodig hebt

Davion

Legacy Member
- Ik denk dat dat een beetje nipt gaat zijn, maar ik zou het gewoon proberen.
- die is zeker wel geschikt om te overklokken zen.
- Overklok die CPU zeker, t'is nodig.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
en de reden waarom ik een tweede 7800gtx zou bijsteken is omdat ik hoogstwaarschijnlijk zo'n dell 2405PW scherm ga bestellen en als ge op 1920*1200 res wil spelen schijnt het da ge zoveel gpu power nodig hebt

Vind ik dikke zever. :oink:

Heb het es opgezocht en het zou toch kloppen wat je hier zegt.

Wie speelt er nu op 1920*1200 ? :wtf:

av018

Legacy Member
native resolutie van da scherm is nu eenmaal zo veel, wat natuurlijk meer een voordeel is dan een nadeel wat mij betreft althans
en voor de nieuwste games moogt ge het ook al vergeten met 1 enkele gtx

SMa

Legacy Member
zeker overclocken die cpu :)
en indien mogelijk eventueel een X2 4400+ steken, om die 2 GTX'n niet te veel af te remmen

av018

Legacy Member
sheep zei:
zeker overclocken die cpu :)
en indien mogelijk eventueel een X2 4400+ steken, om die 2 GTX'n niet te veel af te remmen


tja, budget laat ook zo veel nie toe zunne, ik ga al moeten blij zijn met da scherm en eventueel een tweede gtx

trouwens , recent vroeg ik hier of het nodig was up te graden van cpu en toen kreeg ik het antwooord beter te wachten op socket AM2

heb hem nu ff overclockt met die asus ai booster naar 108 % waarop ie momenteel stabiel draait, hoe ga ik best verder ?

SMa

Legacy Member
maar toen heb je er wrs niet bijgezegt dat die cpu 2 GTX'n moet trekken ;)

voor dat overclocken lees je mss beter eerst de sticky in de overclock-sectie, en je kunt daar dan eventueel een thread openen

av018

Legacy Member
okee, dan ga ik eerst het scherm kopen , dan zien hoe het bevalt met gamen en dan eventueel kijken voor die tweede gtx, of mss wel die gtx verkopen en een xtx kopen in plaats , die gaat da wel trekken geloof ik

alvast bedankt voor de helpende mensen:niceone:

Davion

Legacy Member
XTX is ietske (niet veel) zwaarder dan 1 7800GTX en is ook wat overkill in feite zen, ik zou gewoon u scherm kopen en that's it, 1 7800GTX is straf genoeg daarvoor.

av018

Legacy Member
okee, kga afwachten en zien wat het geeft met die ene gtx dan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan