Archief - 7900gt ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LethalInjection

Legacy Member
yo

mijn 7800GT is in rma in tones en ze hebben mij na 1 MAAND gezegt
we hebben het probleem dat point of view geen 7800GT's meer maakt of op stock heeft.
En zijden mij hetvolgende als de duur te lang duurd kijgt u een kreditnota of de kaart maar hebt vernomen dat ze 7900Gt zouden geven

wat zou ik dan doen het geld of de 7900GT ? :)

btw: de 7900GT/GTX komt binne 2 weke in belgië

greets

InnerChild

Legacy Member
goh, hangt ervan af wat jij wilt he. Ik zou zeker geen 7900gt weigeren. Maar ik weet niet in hoever de nieuwprijs van dit beestje zal zijn wat de waarde is van uw 7800.

valkeneers

Legacy Member
zou voor de 7900GT gaan... heeft 24 pixel pipelines (dus evenveel als de 7900GTX) en draait aan 450/1400 heeft 256mb ddr3 geheugen aan 1.4ns

dit alles zou normaal gezien toch sneller moeten draaien dan die 7800GT;)

ik schaf mij er in ieder geval eentje aan wss:D

LethalInjection

Legacy Member
k merci zal da doen :)

keb wel geluk dat pov geen 7800GT's meer maak en daan een 7900Gt kan krijgen

de 7900 zou naar het schijnt 350€ die van pov dan wel

jannick werckx

Legacy Member
Denk dak mijne 7800GT ook es toevallig wa te warm ga laten worden door er perongeluk een gasbrandertje langs te zetten :evil: :evil:

Jannick

torquenstein15

Legacy Member
Ik heb hier ook zone 7800 Gt van POV eeft er iemand ideen om zone 7900Gt in handen te krijgen btw wat was jou probleem: waarom moest hij in rma??

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Moest niet van mij wi :p Tis gewoon een opvallend veel voorkomende fout die gemaakt wordt. (zelfs door PC-shops)

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
Ik hoop dat de 7800GTX zal dalen in prijs als de 7900GT gereleased wordt hier in België, die kaart (512mb toch) zal prolly nog stukske sneller zijn dan de 7900GT ?

Anyway, prijs-kwaliteit zal het hopelijk een pak moeilijker worden, want nu is daar enkel de 7800GT voor, mss binnen een paar weken enkele kaarten daarbij :)

LethalInjection

Legacy Member
ja der zat een component in het zakje als ik mijn graka er uitnam :crazy:
kaart ging nog ma crashte om de 15min

jah das geluk maarja aan de andere kant nie eh kzit ier al een maand te w8ten:doh:
en kzit ier met een vga van mijn ****** nen X600PRO :rofl:

alles moe op low staan of kan nie deftig game :doh:

en de prijs van de kaarten blijven ongeveer zelfde 7800GT/GTX weg 7900GT/GTX in de plaats

het eenigste dat ik weet zijn de prijzen van pov :
POINT OF VIEW 7900GT 256MB DDR3 TV-Out DVI (PCI-E) €332,40
POINT OF VIEW 7900GTX 512MB DDR3 TV-Out DVI (PCI-E) €558,90

dus tis pijzek tzelfde van de 7800gt/gtx

prijzen komen van www.descom.be
binne 2 weke of 3 weke eeft ie ze binnen :d
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan