morfer
Legacy Member
ik weet niet of het hier wel juist staat maar ik ga het toch vragen
ik gaa mss een 9800 xxl overkopen ik zou graag es weten wat ik hier nog mag voor neertellen
kwa prestatie kan ik al een goedkope nieuwe hebben met zelvde preform dus denk ik dat deze prijs wel laag zal zijn ( is dan ook maar voor een tijdelijke oplosing )
maar zou graag jullie mening eens weten
greetzz
ik gaa mss een 9800 xxl overkopen ik zou graag es weten wat ik hier nog mag voor neertellen
kwa prestatie kan ik al een goedkope nieuwe hebben met zelvde preform dus denk ik dat deze prijs wel laag zal zijn ( is dan ook maar voor een tijdelijke oplosing )
maar zou graag jullie mening eens weten
greetzz

, ma soit
en mag ik et oplossen en em heeft nu nieuwe pc gekocht van hp en em wil hem overclocken en dienen zever en ik mag em uitleggen da da nie gaa omda da allemaal gelockt is.. en toch wil em et nog proberen e