Blackeagle
Legacy Member
Mijn vader kan van Amerika via deze site de Cowon A2 vastkrijgen . Nu vraag ik mij af wanner hij het begeeft ofdat ik hem op een of andere manier kan binnenbrengen , aangezien ze hem hier in België verkopen zou het toch moeten lukken . Ik weet dat het nogal een vervelende vraag is maar ik kan toch maar eens proberen . 
