Archief - Aankoop Gsm : D600 of W810I?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nico

Legacy Member
Hallo,
ik zou 1 van deze gsm's kunnen kopen maar kvraag me af wat jullie er van denken? Voor en nadelen? zijn er mensen met ervaring?

mvg,
nico

orez

Legacy Member
W810i is zalig, met de D600 heb ik geen ervaring van eigen gebruik, wel een vriend, en de voorkeur gaat toch uit naar de W810i , deze zijn batterijduur is enorm goed! Het geluid van de mp3 speler met bijgeleverde oortjes is ook zalig (beste geluid dat ik vanuit een mp3 speler al gehoord heb trouwens...)

Enkel start hij wat traag op, das het enigste nadeel... maarja, hoeveel keer schakelt ge effectief uwen gsm echt uit?

simpele duif

Legacy Member
D600:
-slechtere fotokwaliteit
-fragieler door het schuifmechanisme
+groter scherm

zelf zou ik dus voor de W810i gaan (of mss zelfs nog de K750i, veel verschil in functies is er echt niet)

RaPmAn

Legacy Member
Ik zou ook voor de W810i gaan

De W810i heeft trouwens geen joystick meer, wat een pluspunt is tov de K750i :)
Ook is het scherm van de W810i veel helderder dan dat van een K750i met exact dezelfde instellingen (zie diverse reviews)

Dus ik denk dat hij de meerprijs tov de K750i toch wel waard is hoor, maar dat moet iedereen natuurlijk zelf uitmaken.

De D600 zou ik niet nemen omwille van dezelfde redenen als hierboven

xyus89

Legacy Member
D600 kost 260 euro bij pixmania in duitsland & de w810i +350 euro.
Nu is de vraag als pixmania.de ook na belgie verstuurt.

ik ben namelijk ook aan het twijfelen tss W810i/W550i/W710i Samsung D600.

en je moet van die Samsung oortjes gebruiken d8 ik wat crap zijn.

xyus

FLT

Legacy Member
Ik heb nu de samsung d600 en ben daar content over.
Maar heb dan ook puur voor design gekozen ipv functies.
Maat van mij heeft een k750i en die zijn foto's zijn idd beter, meer functies etc.
Dan stelde ik mij echter eens de vraag : heb ik die wel allemaal nodig?
=> mp3 : speelt zelfs beter op mijn d600 dan op een SE (door de speaker), maar veel gebruiken doe ik dat niet.
=> camera : af en toe, voor een nieuwe achtergrond te hebben en dan volstaat dat zeker

Hangt er gewoon sterk van af of je voor design of functies gaat. Persoonlijk vind ik de w810i totaal niet mooi maarja...

f00raap

Legacy Member
ktwijfel ook tussen een samsung D600, k750i, W810i.
Kzou die gsm toch ook intensief wille gebruiken mp3, camera.
Al vind ik de d600 prachtige gsm.
Behalve dan de -mindere camera zonder autofocus.

Pixmania is wel degelijk goedkoop? Verzenden ze naar belgië????
Nog belangrijker vind ik, hoelang hij meegaat dat hij niet binne 2 maanden verouderd is.

Welke nemen?

pina

Legacy Member
je wilt de camera en mp3 intensief gebruiken, dan zie ik geen reden in om de D600 te nemen dat zelfs niet eens een autofocus heeft... In alle tests komen de SonyEricssons uit als de beste camera's. Ik heb een w800i vorig jaar in augustus gekocht, en die joystick is vrij irritant, want door het stof (denk ik) heeft hij soms moeite met een bepaalde richting. De k750i had ik eerst, maar die joystick is veel slechter dan de w800i.

De volgende weken komt de opvolger van de k750i uit, die veelbelovend is. Groter scherm, 3MP camera en een verbeterde mp3-speler. Ik zou daarop wachten. Er komt ook nog een w950 uit, maar die heeft geen camera en is nog meer gefocust op de mp3-speler.

nico

Legacy Member
Bedankt voor de info en reacties.
Dit weekend gaat er ne vriend van mij naar Luxemburg en der is daar ergens ne winkel met zeer voordelige prijzen (wat ik wel hoop is dat ze je geen 24maanden abo aansmeren en de gsm spotgoedkoop verkopen)

Ik laat zeker iets weten. Mijn voorkeur gaat denk ik ook naar de W810i. (is mooier dan de D600 maar voor de rest lijken ze kwa functies zeer sterk op elkaar)

bedankt.

f00raap

Legacy Member
nico zei:
Bedankt voor de info en reacties.
Dit weekend gaat er ne vriend van mij naar Luxemburg en der is daar ergens ne winkel met zeer voordelige prijzen (wat ik wel hoop is dat ze je geen 24maanden abo aansmeren en de gsm spotgoedkoop verkopen)

Ik laat zeker iets weten. Mijn voorkeur gaat denk ik ook naar de W810i. (is mooier dan de D600 maar voor de rest lijken ze kwa functies zeer sterk op elkaar)

bedankt.
Zou je mij kunnen pm'en met het naam,adres van die winkel?
Laat maar weten as ge u gsm hebt dan moete maar is paar foto's posten.

-TaRoT-

Legacy Member
hoe zit het met de camera op de w810i, na verloop van tijd stoffig en minder goed beeld of iets dergelijks, is er een afsluiting voor die lens ofzoiets
heb geen ervaring met kwalitatief hoogstaande gsm's als het neerkomt op camerafunctie, en denk er wel aan om de w810i te kopen

Cykron

Legacy Member
-TaRoT- zei:
hoe zit het met de camera op de w810i, na verloop van tijd stoffig en minder goed beeld of iets dergelijks, is er een afsluiting voor die lens ofzoiets
heb geen ervaring met kwalitatief hoogstaande gsm's als het neerkomt op camerafunctie, en denk er wel aan om de w810i te kopen

ik ondervind der alleszins gene last van :) nochtans is er geen afsluiting voor, ma de camera zit zo wel ietske "dieper" dan de rest, dus er kunne alleszins geen krasse op kome :) ik kan u zeker de w810i aanrade, echt nen droomgsm :)

enigste nadele dak heb ontdekt zijn:

- Kunt het sluitergeluid ni afzette :s (of ik weet toch ni hoe dan)
- En bij herinneringe, als't alarmke afga hebte gene snooze, wel bij de wekker! Ma ik vond da altij iet handig bij menne nokia :)

ma dees zijn dan ook zeker de enigste nadele en die hebte bij meeste gsm's wel dus jah :p

-TaRoT-

Legacy Member
en wa zen de pro's en con's in de vgl tss ne w800i en ne w810i, wat is er geupgrade bij die nieuwste dan...?

Cykron

Legacy Member
grootste verschil is toch wel het design da van de W810i veeeeeeele mooier is :)
ook nog een belangrijk verschil is da de batterij langer meega en voor de rest zit der in de W810i ook nog EDGE en HSCSD bij, ma dacht da da in België nog ni in gebruik was, alez over't algemeen nog ni in Europa, maja wie weet komt da de komende jaren en dan is't toch al goe als ge't hebt e :)

-Clocker-

Legacy Member
heb de K750i en zeer content van, maar na bijna een jaar is de ronde knop aan het slijten waardoor deze slecht begint te werken...maar moet em es binnedoen is nog garantie op...

De W810i is eig nie veel meer dan een K750i onderhuids, alleen wa frisser en moderner en heeft geen ronde knop dus geen last van slechte contacten:)

nu heb je ook sinds eergisteren verkrijgbaar de samsung E900, vader is hem toen al gaan halen en ik moet zeggen, het is een zeer mooi toestel met heel wat functies en zeker gelijk aan de W810i voor dezelfde prijs;)

maar als ik jouw was nam ik de W810i aangezien die toch iets jeugdiger oogt en werkt=meer voor de jeugd :)

K750i
W810i
E900

cool_boy_ke

Legacy Member
k750i heeft m'n pa. Hennig mooi en helder beeld, en de camera werkt echt top !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan