Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zou je mij kunnen pm'en met het naam,adres van die winkel?nico zei:Bedankt voor de info en reacties.
Dit weekend gaat er ne vriend van mij naar Luxemburg en der is daar ergens ne winkel met zeer voordelige prijzen (wat ik wel hoop is dat ze je geen 24maanden abo aansmeren en de gsm spotgoedkoop verkopen)
Ik laat zeker iets weten. Mijn voorkeur gaat denk ik ook naar de W810i. (is mooier dan de D600 maar voor de rest lijken ze kwa functies zeer sterk op elkaar)
bedankt.
-TaRoT- zei:hoe zit het met de camera op de w810i, na verloop van tijd stoffig en minder goed beeld of iets dergelijks, is er een afsluiting voor die lens ofzoiets
heb geen ervaring met kwalitatief hoogstaande gsm's als het neerkomt op camerafunctie, en denk er wel aan om de w810i te kopen
nochtans is er geen afsluiting voor, ma de camera zit zo wel ietske "dieper" dan de rest, dus er kunne alleszins geen krasse op kome
ik kan u zeker de w810i aanrade, echt nen droomgsm
(of ik weet toch ni hoe dan)



