Weet iemand ofdat deze pc de moeite waard is om te kope en zijn geld dus waard is? Wat zijn bijvoorbeeld redenen het niet te kopen??
ik zou het gebruiken voor videobewerking, gewoon pc gebruik (tekste type, internet, enzo), spelletjes (voornamelijk strategy) en de TV-tuner
link