R-evolution™'
Legacy Member
Hallo ,
Ik zit nu meer dan een maand gelede een acer n311 besteld .
Toen ik hem bestelde was de verwachte levertijd 1 week . In nederland besteld btw. Nu hebbe ik al 4 keer aan de telefoon gehoord dat de realease datum weeral is uitgesteld . Gistere konde ze me bij pdastore.nl vertelle dat ie vandaag zou binne komen . Vandaag geen e-mail dat hij binne was , dus ik nog maar eens razend naar de telefoon en weer was het uitgesteld tot 24/2 .
Kan iemand mij ongeveer vertellen hoelang dit nog ongeveer kan gaan duren ?
Of is het uizonderlijk dat acer de realease datum 5 keer uitsteld ?
ik wist niet waar dit te plaatse dus hier leek me het beste .
grtzzz
Ik zit nu meer dan een maand gelede een acer n311 besteld .
Toen ik hem bestelde was de verwachte levertijd 1 week . In nederland besteld btw. Nu hebbe ik al 4 keer aan de telefoon gehoord dat de realease datum weeral is uitgesteld . Gistere konde ze me bij pdastore.nl vertelle dat ie vandaag zou binne komen . Vandaag geen e-mail dat hij binne was , dus ik nog maar eens razend naar de telefoon en weer was het uitgesteld tot 24/2 .
Kan iemand mij ongeveer vertellen hoelang dit nog ongeveer kan gaan duren ?
Of is het uizonderlijk dat acer de realease datum 5 keer uitsteld ?
ik wist niet waar dit te plaatse dus hier leek me het beste .
grtzzz