Son Gokou
Legacy Member
Nu ik wil mijn grafische kaart upgraden. Nu pak dit niet verkeerd op dit is niet om te stoefen ofzo. Ik zit voor het moment met een Point of view 6800 ultra agp. Ik zou graag naar een 7900 gaan of een ati. Allezins ik wil sneller gaan dat ik nu heb. Wat raden jullie mij aan.
De rest van mijn systeem:
A8V-deluxe
3500+ socket 939
1 gb twinx corsair
De rest van mijn systeem:
A8V-deluxe
3500+ socket 939
1 gb twinx corsair