Archief - Airis N974 40GB Mp3 speler (carrefour)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GenghiS_KhaN

Legacy Member
http://www.hypercarrefour.be/Images/PQ/Hyper/20060127_nl.pdf?CFID=11063253&CFTOKEN=98628679

Er is nu een actie omtrent die mp3 speler

149€
MP3/WMA
40GB
SD kaart lezen/kopieren
2.5" scherm

Weet er hier iemand meer over of zo? Kben aant zoeken op google maar tis allemaal spaans :s

Edit nog wa gevonden op ebay:
LCD 40 x 23mm
HD 40GB 2.5"
90dB
Sorteren: per artist, titel, genre, album
OSD Multilanguage
16MB Antishock
Batterij: Rechargable Li-ion 950-1350mAh, tot 8uur
USB Kabel

Dayofdead

Legacy Member
Die MP3 spelers van de onbekende producten kunnen soms eens mindergoed uitdraaien. Voor hetzelfde geld kan die 40GB maar 35GB zijn, want voor die prijs kan je volgens mij niet anders dan brol kopen (toch van die grootte).
Spaar je geld voor een degelijke Ipod of Zen.

simpele duif

Legacy Member
of koop met die 150 euro iets kleiner uit de reeks van creative/apple, je zult er wss veel meer plezier aan beleven.

GenghiS_KhaN

Legacy Member
ok ;)
toch bedankt, wil eigenlijk vooral iets met deftig wat opslag capaciteit, anders heb ik genoeg aan enkele cds...

zal voor een andere keer zijn

Laurens100

Legacy Member
kzou nog wat verdersparen om iets deftigs te kopen, want dat ziet er maar brol uit.

mythe

Legacy Member
Atlijd word toch een Creative of een apple aangeraden.
Niet te doen.
Ik zou gewoon MP3 speler kopen waar je van weet waar de geluidskwaliteit goed van is.
Daarvoor NIET apple en Creative.
En voor 150 euro een 40GB is ook al uitgedaagd. Zal idd niet beste kwaliteit zijn. één keer vallen en dada dingetje.
Eens vragen achter garantie?

GenghiS_KhaN

Legacy Member
kben eigenlijk gewoon af en toe aant kijken voor een mp3 speler met deftige opslagcapaciteit en lange batterijduur, maakt ni uit of da kleurenscherm en al eeft; mo der zit geen vaart achter, keb ng genoeg andere dingen dak ook wil :)

Da Nick

Legacy Member
Heb er eentje gekocht voor 99€, op de geluidskwaliteit is niets aan te merken.
Is ook al af en toe gevallen maar hier blijkt hij toch tegen te kunnen :) .
Overdrachtsnelheid is zeeeeeer snel :evil: usb2.0 komt hier tot zijn recht :p .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan