BURp
Legacy Member
Yo,
ik vroeg me nu af of je met een "draadloos transmissiesysyeem" (http://www.aldi.be/ALDI_BN/home.htm --> aldi acteel - bovenste -2de prentje
) signalen kan doorsturen, zodat het eidenlijk een distributie kabel vervangt. vb: dat ding word aangesloten beneden op de tv(met distributie kabel) en op mijn tv boven (zonder distributie kabel), kan ik dan boven ook naar tv kijkn ? 
ik vroeg me nu af of je met een "draadloos transmissiesysyeem" (http://www.aldi.be/ALDI_BN/home.htm --> aldi acteel - bovenste -2de prentje
) signalen kan doorsturen, zodat het eidenlijk een distributie kabel vervangt. vb: dat ding word aangesloten beneden op de tv(met distributie kabel) en op mijn tv boven (zonder distributie kabel), kan ik dan boven ook naar tv kijkn ? 
heb er ook ene van de aldi (maar die is al zo'n 5 jaar oud) maar marcheert nog altijd en is heel handig (maar 'k overweeg mss toch om keer nieuw aan te schaffen, kberuik dat nog veel, kgaat nog zien)