Archief - Aldi draadloos transmissiesysteem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BURp

Legacy Member
Yo,

ik vroeg me nu af of je met een "draadloos transmissiesysyeem" (http://www.aldi.be/ALDI_BN/home.htm --> aldi acteel - bovenste -2de prentje :p) signalen kan doorsturen, zodat het eidenlijk een distributie kabel vervangt. vb: dat ding word aangesloten beneden op de tv(met distributie kabel) en op mijn tv boven (zonder distributie kabel), kan ik dan boven ook naar tv kijkn ? :help:

metaphore

Legacy Member
zo van die draadlose dingen voor kabel etc door te sturen werken over het algemeen super slecht dus ik denk nie da ge moet verwachten dat ge door plafonds en muren heen kunt schieten

Nibblerken

Legacy Member
BURp zei:
Yo,

ik vroeg me nu af of je met een "draadloos transmissiesysyeem" (http://www.aldi.be/ALDI_BN/home.htm --> aldi acteel - bovenste -2de prentje :p) signalen kan doorsturen, zodat het eidenlijk een distributie kabel vervangt. vb: dat ding word aangesloten beneden op de tv(met distributie kabel) en op mijn tv boven (zonder distributie kabel), kan ik dan boven ook naar tv kijkn ? :help:

Ge gaat tv kunnen kijken maar alleen hetgene wat er beneden op de tv staat. Tis niet dat ge zelf kanalen kunt kiezen.

En die dingen zijn heel gevoelig voor storingen, als hier de microgolf opstaat kunde dat perfect zien. En door muren gaat het niet tenzij dit een verbeterde versie is ^^

Ik gebruik het om zaken van de pc op tv te laten zien.
Wat jij wilt doen lijkt me zinloos , kunde evengoed beneden tv kijken :p

moemi

Legacy Member
No Fun At All zei:
hmm , die tekenset zegt me wel wat :p

is leuk hoor zo'n tekentablet :) heb er ook ene van de aldi (maar die is al zo'n 5 jaar oud) maar marcheert nog altijd en is heel handig (maar 'k overweeg mss toch om keer nieuw aan te schaffen, kberuik dat nog veel, kgaat nog zien)

Svenvdb

Legacy Member
da tekentablet van den aldi
is da eigenlijk groot (denk het nie)
kunde daar dan fatsoenlijk op tekenen ??

Exit

Legacy Member
zoals dus gemeld, het gaat niet om de kabel draadloos te verlengen, wel om wat op tv/video/dvd speelt door te sturen.
wat gij wilt doen kan bvb via een systeem met tuner maar dan moet ge op da tunerke zappen

Exit

Legacy Member
is niet zo groot neen, ik schat zo'n 20cm op 20 ....
tekenvlak 128 x 94 mm

DuVeL|ssst

Legacy Member
als het systeem een eigen tuner heeft, moet de eerste tv niet opstaan.

in de fnac hebben ze zo'n systeem, maar is wel duur.

BraveHeart

Legacy Member
Wil je een draadloos systeem voor video en tv ontvangst, koop u dan tv anywhere. (marmitek)

Beter dan die vodden van de aldi.

Geen Tuner
Verplicht kijken naar het bronsignaal
Ontvangst van povere kwaliteit door zwakke signaalsterkte
Hoge verstoringsgevoeligheid

Ik heb al genoeg van die wireless tv receivers onder handen gehad en de Marmitek tv anywhare is toch wel een van de besten die hun werk doen.

Ontvangen en verzenden van tv signaal en radio signalen via de coax kabel.
Ontvangen en verzenden van composite video (dvd en vhs recorder of spelconsole)
Losse TV tuner

Dit systeem kan je overal vinden op het internet (info en winkels) en ook in de speciaalzaak voor hifi & tv gerief.

Ne PC van den aldi, ne laptop van den aldi dat is nog ergens degelijk, maar zo iets qua hifi of tv / video gerief kunde toch wel beter bij een specialist kopen en dan zijde zeker dat het werkt en van degelijke kwaliteit is.

Frado2005

Legacy Member
kheb da draadloos.. gekocht, en na 2 uur heb ik het nog altijd nie in gang gekregen^^. mogelijkheid voor pc aan te sluiten is er, via geel video ingangtje op mijn TV kaart. maar hoe moet ik in godsnaam mijn bureaublad via dat op mijn tv'ke krijgen...? s-video aansluiting is er natuurlijk weer niet^^ op da machientje

SilentSpring

Legacy Member
metaphore zei:
zo van die draadlose dingen voor kabel etc door te sturen werken over het algemeen super slecht dus ik denk nie da ge moet verwachten dat ge door plafonds en muren heen kunt schieten
ga vreed goed ier, wel ene van lidl die nog 10€ goeikoper was. als ge bove naar iet anders wil zien moete de zender gewoon op uw video steken, dan gebruikt ie de video als tuner, ma ge moet uw video dan wel aanleggen, en als ge iets opneemt dan kunde alleen ma na da kijken.

Frado2005

Legacy Member
heb de mijne ook in gang gekregen(vd aldi) en de kwaliteit is goed te noemen, natuurlijk niet beter als je kabels gebruikt.

Dayofdead

Legacy Member
Aldi brol. Ze zouden hun beter bezighouden met voedingswaren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan