Dannykills
Legacy Member
Keb zin om men trouwe 3200+ te vervangen door een x2 of een opteron 165.
Wat mij vooral tegensteekt bij de x2 is de maar 512 cache per core tegenover de opteron die wel 1mb cache per core te bieden heeft.
Bak dient vooral om te gamen en video bewerken.
Is dit goed te merken nog of is dat te verwaarlozen en wat toekomstgericht?
Ik zou dus de am2 willen overslagen en pas opnieuw upgraden als de am3 een tijdje uit is.
mvg
Danny
Wat mij vooral tegensteekt bij de x2 is de maar 512 cache per core tegenover de opteron die wel 1mb cache per core te bieden heeft.
Bak dient vooral om te gamen en video bewerken.
Is dit goed te merken nog of is dat te verwaarlozen en wat toekomstgericht?
Ik zou dus de am2 willen overslagen en pas opnieuw upgraden als de am3 een tijdje uit is.
mvg
Danny



