VinX
Legacy Member
Hoi,
Ben van plan een nieuw ramplankje te kopen, hierbij dachtik aan het gelikte apple keyboard voor amper 29 euries. Wat ik nu wil weten tikken die dingen goed ? En worden ze ondersteund onder Windows XP NL SP2? Iemand ervaringen? En ik las ook erges iets van het mappen van toetsen F13-F16 voor printscreen enzo, iemand daar reg toepassing voor ofzo ?
Gegroet
Ben van plan een nieuw ramplankje te kopen, hierbij dachtik aan het gelikte apple keyboard voor amper 29 euries. Wat ik nu wil weten tikken die dingen goed ? En worden ze ondersteund onder Windows XP NL SP2? Iemand ervaringen? En ik las ook erges iets van het mappen van toetsen F13-F16 voor printscreen enzo, iemand daar reg toepassing voor ofzo ?
Gegroet