Lumi
Legacy Member
Beste,
Ik zou graag een beamer aanschaffen.
Voornamelijk om HD xbox 360 te spelen, xbox 1 en dvd's te bekijken..
De zitafstand van het scherm zou ongeveer 2.5m zijn. en de breedt van het beeld 1.8m breed ofzo..
Ik vroeg me af hoe je geluid produceert met een beamer??
moet je boxen aansluiten aan je beamer of hoe ga je tewerk?
Ik dacht aan een Sanyo PLV-Z4
http://www.kieskeurig.be/kopen/B294077D4BC7112AC125709700477EBF.htm
Ik zou graag een beamer aanschaffen.
Voornamelijk om HD xbox 360 te spelen, xbox 1 en dvd's te bekijken..
De zitafstand van het scherm zou ongeveer 2.5m zijn. en de breedt van het beeld 1.8m breed ofzo..
Ik vroeg me af hoe je geluid produceert met een beamer??
moet je boxen aansluiten aan je beamer of hoe ga je tewerk?
Ik dacht aan een Sanyo PLV-Z4
http://www.kieskeurig.be/kopen/B294077D4BC7112AC125709700477EBF.htm