Archief - case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

matthias

Legacy Member
ik zoek dus zo een tower case
want nu is mn case veel te klein naar mn goesting
liefst zo goedkoop mogelijk (tmoe natuurlijk ok wel een goeie zijn e)

klennepette

Legacy Member
Hoeveel plaats zoek je? En waar zoek je plaats voor?
veel 3.5" of eerder 5.25"?

SMa

Legacy Member
meeste cases leveren wel zo'n soort van omvormers mee, om van 5.25" 3.5" te maken
welke case heb je nu? en wat is je budget? een goede case kost snel 100 euro
en is een midid ook al genoeg?

anders raad ik je deze aan:
Flexi Tower -> Aerocool Masstige +-90euro
Full Tower -> Spiral Galaxies (geen idee van prijs)

Kenshi

Legacy Member
sheep heb je zelf ervaring met die aerocool masstige ?
Ik ben namelijk naar iets op zoek dat al BTX ondersteund enzo. Daarom ofwel cooler master stacker of iets gelijkaardigs. Omdat die stacker nogal veel geld kost was ik dus ook naar alternatieven op zoek ;)

Case moet voornamelijk stil zijn bij mij.
sorry @ threadstarter als deze post van me niet gewenst zou zijn ;)

magnusjb1

Legacy Member
maar wat is je budget?
en waar heb je veel ruimte voor nodig?

SMa

Legacy Member
er staat er hier één links van mij :p
ikzelf vind het een prachtige case
1. ondersteund ATX & BTX
2. overal een soort van netten die het stof tegenhouden (1x per week met een stofdoekje erlangs wrijven en je case is weer stofvrij)
3. supergemaklyke installatie van harde schijven, optische lezers, ...
4. je krijgt er 3x 80mm en 1x 120mm(blue led) fans bij (allemaal superstil)
of het een stille case is... alle fans die erin zitten zijn allemaal van Arctic Cooling, er zit er 1 in van Primecooler omdat die regelbaar is, rest zijn de standaard fans
stilte hangt af van wat je erin steekt
al heb ik wel soms de indruk dat het geluid door de voorste netten naar buiten gaat, ik merk dit vooral als ik op lager gelegen posities zit (bvb in men bed om tv te kijken), op men stoel merk ik daar nx van

kan mss een tip zijn voor de TS, als deze case groot genoeg is
(en als een window een voordeel is kan dat 5. zijn :p)

Kenshi

Legacy Member
ah k thx, mss overwegen om dan zo nen coolview te nemen, die heeft nog een deur om geluid tegen te houden. Alhoewel die zn aansluitingen dan wel bovenaan heeft van usb enzo

SMa

Legacy Member
onderaan is ook niet alles hoor
men case staat op de grond, en da komt toch geregeld voor dak tegen de reset knop zit met men stoel (zo'n burostoel op wieltjes)

matthias

Legacy Member
mijn budjet is +- 100 euro
er moet geen voeding inzitten (keb ier nen enermax 550 watt voeding )
jah er moet paats zijn voor 3 dvd / cd station , 1 floppie disk , 2 HD's
als je nog iet moet weten vraag maar :D

Jense777

Legacy Member
Iets boven je budget maar een prachtige, grote en stevige case: Antec P-180...

SMa

Legacy Member
dan is de Aerocool Masstige zeker goed
10* 5.25" bays (waarvan je er 3 kunt laten innemen voor een 120mm fan)
2* 3.5" bays voor je harde schijven, je kunt ze ook in je 5.25" bays plaatsen

90 euro @Jacobshans-it.be

Painkill02

Legacy Member
sheep zei:
onderaan is ook niet alles hoor
men case staat op de grond, en da komt toch geregeld voor dak tegen de reset knop zit met men stoel (zo'n burostoel op wieltjes)


Jep ik ken dat probleem :D daarmee heb ik mijn case maar op men bureau gezet :).

Featherfoot

Legacy Member
Jense777 zei:
Iets boven je budget maar een prachtige, grote en stevige case: Antec P-180...

Zalige case :) , ik heb em vorige week aangekregen en die is ongelofelijk.
Genoeg plaats erin, installatie van harde schijven en drives was gedaan in 2 minuten.

Is ook zeer stil, als ik de fans op low zet (bijgeleverde switches) dan kan ik tegen men case gaan hangen voor ik ze hoor draaien. Temperatuur blijft ook zeer laag.

Simpelweg een aanrader.

Jense777

Legacy Member
@Featherfoot: héhé idd. Heb hem nu 5 dagen in mijn bezit, nog geen seconde spijt van.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan