gravendelver
Legacy Member
Ik ben aan het twijfelen over welke s478 cpu ik het best zou nemen voor mediacenter (barebone).
Ik heb mij laten vertellen door iemand dat een Celeron D 2.8Ghz prescott ongeveer overeen komt met een P4 2.4Ghz Prescott en dat de celeron iets minder warm wordt. De celeron kost 90 euro nieuw, de P4 160 euro.
Mag ik hieruit dan concluderen dat je met de celeron een iets koelere cpu hebt voor 70 euro minder? Of klopt dit niet?
Ik heb mij laten vertellen door iemand dat een Celeron D 2.8Ghz prescott ongeveer overeen komt met een P4 2.4Ghz Prescott en dat de celeron iets minder warm wordt. De celeron kost 90 euro nieuw, de P4 160 euro.
Mag ik hieruit dan concluderen dat je met de celeron een iets koelere cpu hebt voor 70 euro minder? Of klopt dit niet?

) maar lees aub toch eens de beginpost dan 