Archief - Check Upgrade

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Psygnosis

Legacy Member
kga mijn mobo , cpu , graka en ram vervangen


dit had ik in gedachte

MOBO : ASUS A8N-e
CPU : AMD 3800+ X2 Dual-core Processor
RAM : CORSAIR 2 X 1024MB PC3200 HSP
GRAKA : MSI NX7800GT-VT2D256E 256MB PCI-express 7800 GT

jullie mening aub

met dank

Davion

Legacy Member
Als ge niet gaat overklokken kunde evengoed ValueRAM pakken :)
Voeding zal prolly uit zen Chieftec zijn, nen 360W, dat lijkt me net genoeg :)

Psygnosis

Legacy Member
dan neem ik beter 2X1024 Kingston Ram ?

voeding is geen 360 Watt die eft et deze week begeven ( Me he rest in peace :P)

voeding die nu derin steekt is OCZ modstream 520 Watt, zal hij da trekken met al die hd's en dan nog eens die graka derbij?

mayhem1985

Legacy Member
ik denk et wel dat die ocz da kan trekke. want ik dacht dat ne 520W eigelijk 620W is. correct me if i'm wrong. :)

Davion

Legacy Member
Jup, ge neemt het best diene Kingston RAM :)
OCZ 520 = 520W, en die kan dat zeker trekken :)

Psygnosis

Legacy Member
ik heb de kosten een beetje gedrukt , ik neem een iets goedkopere graka


MOBO : ASUS A8N-e
CPU : AMD 3800+ X2 Dual-core Processor
RAM : Kingston 2 X 1024MB PC3200 HSP
GRAKA : MSI NX6600GT-TD128E Lite 128MB PCI-express

komt op een totaal van 870 €
prijzen vanop tones.be

een bijkomende vraag , zal ik mij data kwijt zijn op mijn schijven?

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Neen zolang je data en je windows niet op de zelfde HD staat maar ik betwijfel het met je 960 giga :p

magnusjb1

Legacy Member
ik zou een 6800GS kopen, anders is je processor een beetje overkill

Psygnosis

Legacy Member
magnusjb1 zei:
ik zou een 6800GS kopen, anders is je processor een beetje overkill


zou ik mss wel in overweging kunnen nemen

dus ik twijfel tussen de 6600 GT en de 6800 GS

met die 6800 GS , kan ik daar vlot Battefield 2 op spelen of COD 2 ?

fraCk

Legacy Member
Psygnosis zei:
zou ik mss wel in overweging kunnen nemen

dus ik twijfel tussen de 6600 GT en de 6800 GS

met die 6800 GS , kan ik daar vlot Battefield 2 op spelen of COD 2 ?
wat denkt ge zelf ;)
Die processor heeft geen nut als je de 6600GT kiest, pak dan tegelijk een 3500+ of zo :)
Met de 6800GS benut ge alles van u systeem

Psygnosis

Legacy Member
MOBO : ASUS A8N-e
CPU : AMD 3800+ X2 Dual-core Processor
RAM : Kingston 2 X 1024MB PC3200
GRAKA : MSI NX6800GS-TD256E 256MB DDR3 PCI-express


dan wordt het dit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan