Archief - Codima PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Still DRO

Legacy Member
Hallo,

Budget is 400eur, dient voor muziek, internet, msn, office..

AMD Sempron 64 Bit XP 2800+ Socket AM2 Manila
512 mb DDR II ram 533 mhz
Moederbord Asrock AM2-NF4G
Hard Disk Seagate 120 gb 7200 rpm
Svga kaart Nvidia Integrated up to 128 Mb
Dvd Writer 16x +/- R/Rw Dual Layer
Geluidskaart 7.1 sound
Netwerkkaart 10/100 mb/s
6 x USB 2.0
Floppy Drive 1,44
Midi Tower Black/Silver ATX 350 watt
Front USB aansluiting
Black Multimedia keyboard
Optische Scroll muis black

VOOR 359
--------------------------------------------------

AMD Sempron 64 Bit XP 2800+
512 mb DDR ram 400 mhz
Moederbord Msi K8MM3-V
Hard Disk 120 gb 7200 rpm
Svga kaart SiS Real 256E 3D
Dvd Writer 16x +/- R/Rw Dual Layer
Geluidskaart 5.1 sound
Netwerkkaart 10/100 mb/s
6 x USB 2.0
Floppy Drive 1,44
Midi Tower ATX 300 watt
Front USB aansluiting
Multimedia keyboard
Scroll muis

VOOR 359

---------------------------------------------------------------------

Waar zitten de belangrijke verschillen?

grtz

duploxxx

Legacy Member
eerste is nieuwe generatie laatste is vorige generatie

mooi pcke voor dat geld, kan zijn dat het goedkoper is als je het zelf samenraapt

Still DRO

Legacy Member
Dus eerste is meer toekomstgericht? Ja, zelf samenstellen zal eventueel iets goedkoper uitkomen, maar nu gewoon binnengaan betalen, geen gepruts :)

Dus eerder voor de eerste gaan?

grtz

duploxxx

Legacy Member
Still DRO zei:
Dus eerste is meer toekomstgericht? Ja, zelf samenstellen zal eventueel iets goedkoper uitkomen, maar nu gewoon binnengaan betalen, geen gepruts :)

Dus eerder voor de eerste gaan?

grtz

als je hem kant en klaar wil meenemen, yep zeker envast, 1e systeem kan je nog gemakkelijker upgraden in toekomst

RB26DETT

Legacy Member
Voor dat geld zelf samenstellen zal inderdaad niet gaan. Heb wat geprobeerd samen te stellen.

AMD Box Sempron64 2800+ socket AM2 € 69,00
GEM Xgear case zwart/zilver 400W voeding € 40,00
Gskill DDRII 512mb PC4200 CL4 (F2-4200PHU1-512NT) € 38,00
Gigabyte GA-M55plus-S3G socket AM2 € 92,00
Seagate 160 Gb SATAII 3.0 Gb/S 7200rpm 8mb € 65,00
BenQ DW1650 16x Dual Layer DVD-RW bulk zwart € 39,00
FDD NEC zwart € 7,00 € 7,00 [Wissen]
Logitech Deluxe Keyboard zwart € 10,00
Logitech UltraX optical midnight black € 14,00

= 374 € + 35 € assemblage => 409 €
(dan hebt ge wel een wat deftiger toetsenbord en muis en grotere harde schijf)

Als ge tussen die 2 moet kiezen dan de eerste pakken ja.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan