Spandi
Legacy Member
Ik zoek mij een schoon digicammeke dat in de prijsklasse 100€-200€ zit.
Dingen die er zeker in moeten zitten.
- Enkele megapixeltjes (met 3-4 ben ik al tevreden alst een goe merk is, zo heb ik het me toch laten wijsmaken)
- optisch zoomke van toch wel 3x ofzo (mag altijd meer!)
- zoals boven al vermeld, een goe merk, heb me laten wijsmaken dat kodak niet zo vet is met digicams, nikon en canon dan weer wel
- filmopname mét geluid (belangrijk! reden dat de vorige weg is
) en oja, ook liefst zonder restrictie (vorige cam kon maar max drie minuten opnemen)
- geen vijf seconden moeten wachten per foto, tmag vooruit gaan
- geen miniscuul scherm (toch liefst een inch of twee)
- batterij houdbaarheid nog redelijk (natuurlijk, hoe groter het scherm hoe meer het vreet)
- beetje handige interface, op toestel zelf en ook later op pc
- en natuurlijk simpelweg mooie foto's
- een zakske erbij is altijd handig
- gaat vooral gebruikt worden op vakantie en om zatte mensen te trekken
(dus foto's int donker moeten ook op iets trekken)
Ik ga waarschijnlijk kopen via internet, met vergelijk.be heb ik tot hiertoe toch al een paar keer schone prijzen gevonden op het net.
Dus laat maar is horen met welke camera's jullie goeie ervaringen hebben
Dingen die er zeker in moeten zitten.
- Enkele megapixeltjes (met 3-4 ben ik al tevreden alst een goe merk is, zo heb ik het me toch laten wijsmaken)
- optisch zoomke van toch wel 3x ofzo (mag altijd meer!)
- zoals boven al vermeld, een goe merk, heb me laten wijsmaken dat kodak niet zo vet is met digicams, nikon en canon dan weer wel
- filmopname mét geluid (belangrijk! reden dat de vorige weg is
) en oja, ook liefst zonder restrictie (vorige cam kon maar max drie minuten opnemen)- geen vijf seconden moeten wachten per foto, tmag vooruit gaan
- geen miniscuul scherm (toch liefst een inch of twee)
- batterij houdbaarheid nog redelijk (natuurlijk, hoe groter het scherm hoe meer het vreet)
- beetje handige interface, op toestel zelf en ook later op pc
- en natuurlijk simpelweg mooie foto's

- een zakske erbij is altijd handig
- gaat vooral gebruikt worden op vakantie en om zatte mensen te trekken
(dus foto's int donker moeten ook op iets trekken)Ik ga waarschijnlijk kopen via internet, met vergelijk.be heb ik tot hiertoe toch al een paar keer schone prijzen gevonden op het net.
Dus laat maar is horen met welke camera's jullie goeie ervaringen hebben

