Archief - Dimension XPS 600: De ultieme gaming ervaring Kopen/niet kopen??

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HelHunter

Legacy Member
Hello all !
ik moet een keuze maken en ik d8: mischien kunnen jullie mij helpen met mijn keuze! :D
Dus moet ik deze pc kopen ?
http://configure2.euro.dell.com/del...7&rbc=D12XP7&s=dhs&sbc=nldhsrsdimen_xps_600_2

thats it :D ik neem aan dat die 2e gratis 3dkaart gewoon dezelfde is en ik neem aan dat ik die dan in SLI modus kan zetten. dan heb ik denk ik gewoon en super pc en kan ik alle toekomstige games gewoon vollop spelen... UT2K7, TES:oblivion enz.
gewoon alle vette games.

geef plz jullie mening en ook waarom ;) ik neem 2gig ram en geen beeldscherm (flatscreens zijn niet mijn keuze en ze zijn verrotte duur) :P

en als jullie een andere pc weten die netzoiets is alleen dan goedkoper of beter plz tell me ! ofzo of wat jullie zouden doen.

alvast bedankt ! cya around!

PussyDuster

Legacy Member
Als je toch toch 3000€ wil geven aan een pc, om te gamen. Ga dan voor een AMD!

Davion

Legacy Member
T'is niet slecht maar ik maak een config die even rap is voor minder geld.

- Antec Sonata II 450W
- MSI K8N Neo4-FI
- AMD A64 3700+ San Diego
- 2x512Mb DDR400
- GeForce 7800GT
- WD HDD 200GB SATA WD2000JD
- NEC DV5800
- NEC ND4550 // BenQ DW-1640
- Black Floppy

mss net niet even rap, maar prijs/performance vele beter, enneuh kijk u niet blind op die SLI, in benches is da ferm en dit en dat, maar echtvoor te gamen en constant te gebruiken is toch net niet dat zenne en duur uiteraard.

SMa

Legacy Member
ANTEC Plusview II zonder voeding €80.90
OCZ 450Watt EZMOD €102.00
MSI K8N NEO FI s939 €104.00
AMD 4400+ X2 Dual-core processor €545.00
ASUS EN7800GTX top 256mb €550.20
OCZ Platinum 2048MB (2*1024MB) EL Platinum € 345.00
Western Digital 200GB-JS SATAII €105.00
NEC DVD Black DV5800 €23.50
NEC 4550 16x zwart DVD-RW €46.00
NEC Floppy black €7.45

Totaal €1909.05 @Tones
+ €50 voor het ineen steken

lijkt me beter dan die pentium

edit: je kunt natuurlijk ook nog stukken uit je vorige pc gebruiken
en als je echt €3000 wil uitgeven, koop dan de 512MB versie van de 7800GT en een X2 4800+

HelHunter

Legacy Member
ok tnx
wel interesant dat iedereen tot nu toe heeft gezegt stel der zelf 1 in elkaar moet steken.
ik wil nog wel wat meer configuraties zien en bij welke winkel ik die dan het beste zou kunnen bestellen. ik woon BTW in nederland in de buurt van amsterdam.

zeer bedankt tot nu toe

Catscratch

Legacy Member
peter79 zei:
damn dell is duur

Hier op't werk is't allemaal Dell, Dell, Dell wat te klok slaagt en eerlijk gezegd ... ik ben er genen fan van. Dell zou wel nog één van de goedkoopste zijn daar alles jit gemaakt wordt ... ma soit.

3000 EUR is duur .... ik geloof niet dat ik da kwijt was voor mijn systeem (zie sig). Cliché antwoord: selecteer uw stukken zelf en steek ze in elkaar.

Ook .... welk merk van geheugen steekt erin? CAS? Welk merk van grafische kaart? Harde schijf? Grote volumes dat wel, maar merk? Als ik dan toch zoveel uitgeef dan zou ik alle details moeten weten van elke vijs die er in steekt ;)

RealFlub

Legacy Member
idd, beter zelf 1 in elkaar steken, zo weet je wat erin zit.

Decay

Legacy Member
omschrijving aantal per stuk totaal

COOLERMASTER STACKER 830 1 € 215,20 215,20

NEC 4550 16X ZWART DVD-RW 1 € 46,00 46,00

OCZ PLATINUM 2048MB EL PLATINUM DDR PC-3200 DUAL 2X1024 1 € 345,00 345,00

POINT OF VIEW GEFORCE 7800GTX 256MB 2 € 512,00 1024,00

WESTERN DIGITAL 160GB-JS 8MB SATA300 7200RPM 2 € 94,50 189,00

ASUS A8N SLI DELUXE 1 € 147,20 147,20

TAGAN 580W TG580-U22 VOEDING 1 € 130,00 130,00

CREATIVE SOUNDBLASTER AUDIGY 2 ZS RETAIL 1 € 88,50 88,50

AMD 4800+ X2 DUAL-CORE PROCESSOR 1 € 834,00 834,00

Totaalbedrag € 3018,90

@ Tones

vele beter :)

Die case is wel persoonlijke voorkeur, daar kunt ge nog 100 euro of meer op besparen.

SMa

Legacy Member
tis een SLI mobo, daarom nog geen SLI-opstelling
maar als je nu nog zo'n 500 euro'tjes over hebt kun je er wel een SLI van maken (2x 7800GTX)

zoniet -> 1x 7800GTX beste keuze

Yank

Legacy Member
sheep zei:
tis een SLI mobo, daarom nog geen SLI-opstelling
maar als je nu nog zo'n 500 euro'tjes over hebt kun je er wel een SLI van maken (2x 7800GTX)

zoniet -> 1x 7800GTX beste keuze
Realroot had et over de config erboven

volgens mij ne config die bijna evenveel geld-verspillend is als die Dell.

Als je vlot wilt gamen: x2 4200+ (of iets in die trand), 1gb ram (2gb als ge wat vooruit kijkt), 7800gt(x), nforce 4 bordje en rest naar keuze

SMa

Legacy Member
sheep zei:
ANTEC Plusview II zonder voeding €80.90
OCZ 450Watt EZMOD €102.00
MSI K8N NEO FI s939 €104.00
AMD 4400+ X2 Dual-core processor €545.00
ASUS EN7800GTX top 256mb €550.20
OCZ Platinum 2048MB (2*1024MB) EL Platinum € 345.00
Western Digital 200GB-JS SATAII €105.00
NEC DVD Black DV5800 €23.50
NEC 4550 16x zwart DVD-RW €46.00
NEC Floppy black €7.45

Totaal €1909.05 @Tones
+ €50 voor het ineen steken

lijkt me goed, meer heb je niet nodig (me minder zou het ook gaan hoor :p)

Gothrek

Legacy Member
en bij hofline is alles toch goedkoper
check de site => BLP (beslist laagste prijs)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan