HelHunter
Legacy Member
Hello all !
ik moet een keuze maken en ik d8: mischien kunnen jullie mij helpen met mijn keuze!
Dus moet ik deze pc kopen ?
http://configure2.euro.dell.com/del...7&rbc=D12XP7&s=dhs&sbc=nldhsrsdimen_xps_600_2
thats it
ik neem aan dat die 2e gratis 3dkaart gewoon dezelfde is en ik neem aan dat ik die dan in SLI modus kan zetten. dan heb ik denk ik gewoon en super pc en kan ik alle toekomstige games gewoon vollop spelen... UT2K7, TES
blivion enz.
gewoon alle vette games.
geef plz jullie mening en ook waarom
ik neem 2gig ram en geen beeldscherm (flatscreens zijn niet mijn keuze en ze zijn verrotte duur) 
en als jullie een andere pc weten die netzoiets is alleen dan goedkoper of beter plz tell me ! ofzo of wat jullie zouden doen.
alvast bedankt ! cya around!
ik moet een keuze maken en ik d8: mischien kunnen jullie mij helpen met mijn keuze!
Dus moet ik deze pc kopen ?
http://configure2.euro.dell.com/del...7&rbc=D12XP7&s=dhs&sbc=nldhsrsdimen_xps_600_2
thats it
ik neem aan dat die 2e gratis 3dkaart gewoon dezelfde is en ik neem aan dat ik die dan in SLI modus kan zetten. dan heb ik denk ik gewoon en super pc en kan ik alle toekomstige games gewoon vollop spelen... UT2K7, TES
blivion enz.gewoon alle vette games.
geef plz jullie mening en ook waarom
ik neem 2gig ram en geen beeldscherm (flatscreens zijn niet mijn keuze en ze zijn verrotte duur) 
en als jullie een andere pc weten die netzoiets is alleen dan goedkoper of beter plz tell me ! ofzo of wat jullie zouden doen.
alvast bedankt ! cya around!
