Archief - een laatste agp-tje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jeffrey Carels

Legacy Member
Ik heb nu een 9600 grafische kaart maar heb nog een goede processor (3500). Daarom zou ik gewoon een nieuwe grafische kaart willen ipv een heel nieuw systeem. De centen groeien nu eenmaal niet op mijn rug. Waarschijnlijk is het nu bijna gedaan met agp en daarom zou ik vlug nog ene willen kopen om nog een tijdje verder te kunnen. Welke zou ik nemen? Nvidia of ATI maakt me niet uit. Prijs 200à300€.:$
Alvast Bedankt :niceone:

den crack

Legacy Member
die 7600 agp versie wil maar nie uitkomen,anders wacht je nog even,k vind het nog altijd een schande dat er alleen nog pci-e kaarten uitkomen,terwijl iedereen nog agp heeft

Jense777

Legacy Member
@Thammels: wat is daar zo raar aan? Ik kan me voorstellen dat niet iedereen een PC heeft die jonger is dan 2,5 jaar ofzo hoor...

-Timo-

Legacy Member
Daar is neits aan maar het merendeel heeft toch wel pci-e denk ik ;)

RealFlub

Legacy Member
nu heeft ongeveer de helft AGP, ander helft PCI-E (ongeveer eh)

er zou moeten een algemene poll opgesteld worden (AGP of PCI-E)

Yank

Legacy Member
't Is natuurlijk ook hoe je 'iedereen' ziet he: iedereen als in iedereen die een pc heeft (echt elke pc he), iedereen als in elke gamer,...
't Is wel duidelijk dat mijn oma die enkel wat surft en met Word workt een veel mindere pc nodig heeft dan gamers.

Mr. M

Legacy Member
van de mensen hier op het forum zal het idd 50-50 ongeveer zijn
als ge kijkt naar iedereen met een pc
dan zal agp wel wa meer voorkomen dan pci-e ze

Jeffrey Carels

Legacy Member
Dus de 7800gs is zowat de enige interessante. Iemand een idee waar ik hem kan kopen. Desnoods via PM

-Timo-

Legacy Member
Jeffrey Carels zei:
Dus de 7800gs is zowat de enige interessante. Iemand een idee waar ik hem kan kopen. Desnoods via PM
Overal :) : plaatselijke shop, tones, jaha, bytes at work ...

SMa

Legacy Member
den crack zei:
ik vind het nog altijd een schande dat er alleen nog pci-e kaarten uitkomen,terwijl iedereen nog agp heeft
:rofl:

enkele maanden geleden was hier een poll over
als ik me het goed herinner had 60% toen al een pci-e
kzal sebiet es een poll maken :p

eniac

Legacy Member
Iemand die high-end videokaarten wil kopen heeft toch al vaak een PCI-E systeem.

En ja, wat verwachten jullie eigenlijk? Dat AGP tot in het oneindige zal ondersteund blijven worden? Wees blij dat er nog enkele modellen verkrijgbaar zijn in AGP, zodat je nog even kan blijven voortdoen.

Emu

Legacy Member
sheep zei:
:rofl:

enkele maanden geleden was hier een poll over
als ik me het goed herinner had 60% toen al een pci-e
kzal sebiet es een poll maken :p

ROLF geowned in uwen eigen poll dus :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan