Muadjin
Legacy Member
'k heb P4 northwood 3.2GHz@3,5Ghz, asus p4p800-E Deluxe en zou nieuw geheugen willen kopen dat geschikt is voor overclocken. Zit nu met apacer geheugen en da lijkt wreed hard tegen te slagen.
Dus 't zou tof zijn als iemand mij ff kort kon zeggen welk geheugen dat 'k het beste koop en waarom? (mushkin, corsair, GEIL ?, low latency's?, pc3200/4000 ?)
Dus 't zou tof zijn als iemand mij ff kort kon zeggen welk geheugen dat 'k het beste koop en waarom? (mushkin, corsair, GEIL ?, low latency's?, pc3200/4000 ?)
