ik heb al sony, philips en sennheiser gehad, allemaal ongeveer dezelfde prijs, en die sennheisers waren de minst goeie, de sennheisers die ik had gekocht, hadden helemaal geen bas. Die verkoper zei tegen mij dat da een van de best verkochte modellen was van sennheiser. Die sony en philips vond ik ongeveer even goed