Archief - goedkoop graka

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomvanhouche

Legacy Member
Is een fx5200 genoeg om GTA3 en Vice city en Call Of Duty te spelen op 1024/768 op fatsoenlijk detail?

SMa

Legacy Member
met een 8500le draai je gta san andreas op 1024*768 met bijna alles open
ik weet nu wel niet of de fx5200 beter of slechter is
maar de 8500le is toch nog van een generatie ervoor?

rest van setup met die 8500le:
AMD Duron 1000MHz
384mb sd-ram 100MHz
Radeon 8500le

het is héél goed speelbaar ;)
en dat had ik toch niet verwacht :p

stormsman

Legacy Member
Die games zul je wel degelijk op redelijke details kunne draaien met een fx5200.

SMa

Legacy Member
ik speelde een 2-tal jaar geleden call of duty (UO) op 1024*768
met een GeForce 2MX met 32mb geheugen! :p
dit in combinatie met een P3 900MHz en 384mb ram!

al lag daar wel de grens... vanaf Doom 3 uitkwam kon ik niets van de nieuwe games nog draaien op 1024*768

een FX5200 zou dit dus zeker moeten kunnen ;)

steffoe

Legacy Member
ja maar een 5200 suckt
heb die vervangen door een 6600 gt
en nu kan ik da pas goe draaien
daarvoor ni ze

RealFlub

Legacy Member
idd, Steffoe, ik kwam ook van een Fx5200(broer heeft PC2)
eerst alle spellen om low..
nu alle spelen op medium/high.. zalig gewoon!

SMa

Legacy Member
Davion zei:
Das optimistisch zenne sheep.
hoe bedoel je?
het zijn toch feiten?

van die beide systemen ben ik zeker dat ze gta & cod kunnen draaien
ik ben het niet 100% zeker van de fx5200 omdat ik niet weet hoe deze tegenover de GF 2MX en de Radeon 8500le staat

stormsman

Legacy Member
Met een fx5200 kan je cod op hoogste details spele, en gta zal ook wel geen probleem zijn.

pussylord

Legacy Member
Met een FX5200 kan je zeker deze spellen op 1024*768
Ik speel trouwens nog altijd met die kaart :) Erg, ik weet het.
Maar ik wacht tot als de conroe gereleased wordt, dan steken we er een 7900gt in. Zal wel dag en nacht verschil zijn :p

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Davion zei:
@Stormsman: Sure, op 480x320 tegen 10fps zeker.
Komaan met een Ti4200 standaard clocks ging dat al hoor. En kgeloof dat een Fx5200 nie zoveel slechter is he.
GTA3 zal zeker lukken imo, dno 'bout CoD, kken da spel nie echt.

Mette2

Legacy Member
tomvanhouche zei:
Is een fx5200 genoeg om GTA3 en Vice city en Call Of Duty te spelen op 1024/768 op fatsoenlijk detail?

Als het de bedoeling is om een nieuwe kaart te kopen, zeg even je budget en dan kunnen de mensen hier verder discussiëren en advies geven.

tomvanhouche

Legacy Member
echt nieuwe kaart hebk ni nodig,

zoek gewoon een 2dehands kaartje waar ik die spellen goed mee kan spelen :)

prijs? max 40€

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Mjah, kuje daar 2de-hands aangeraken dan?
Anders zou ik met volste overtuiging deze (nieuwe trouwes) kaart aanraden: http://www.tones.be/shop_product.php?idx=101511
(budget moet dan wel beke opgekrikt worden)

Deze is goed tot zeer goed voor de games die jij voor ogen hebt! Imo zeker z'n meerprijs waar tov de FX5200! Mits overclocken, wat deze kaart héél goed doet, kan je wel rekenen op behoorlijke fps! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan