Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, of gewoon nog een aantal maanden op analoog blijven en doorsparen. 't Is het waard, geloof mij.-=ICDI=-WeAsEL zei:Ik zou er zo'n 250€ aan willen spenderen, dus zal ik prolly 2dehands moeten gaan zien.
Sommige reeksen zijn compatibel, anderen niet (dacht ik niet zeker). Daarvoor zou je je bij Nikon of Belgium Digital is moeten bevragen...-=ICDI=-WeAsEl zei:Ik heb echter wel nog lenzen van mijn analoge Nikon F50; die moeten, afhankelijk van model uiteraard toch compatibel kunnen zijn hé?
-=ICDI=-WeAsEL zei:Oei, blijkbaar kosten die digitale spiegelreflexen toch nog wel ettelijke honderden euro's (logisch feitelijk).
Ik zou er zo'n 250€ aan willen spenderen, dus zal ik prolly 2dehands moeten gaan zien. Ik heb echter wel nog lenzen van mijn analoge Nikon F50; die moeten, afhankelijk van model uiteraard toch compatibel kunnen zijn hé?
jahweh zei:ik dacht x1.2, maar hier ben ik hoor weer nie helemaal zeker van/...