Archief - Grafische kaart .

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnDodger

Legacy Member
Ik heb momenteel :
Nvidia 5200 (256 MB DDR)
512 MB RAM (2x256) heb ook maar 2 slots :(

Graag zou ik met een budget van 300€ maximum iets nieuws willen kopen voor Kerstmis :p Iemand die mij iets kan aanraden ?

Thx .

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
MSI NX6800GS-TD256E - PCI-E - 256MB DDR3 - DVI - TV-Out
€ 257

-->www.pctools.be (heb ff naar winkels in limburg gekeken, bespaart je mss de verzendingskosten al)

Of je kan ook het volgende doen :
512 MB DDR400 - PC3200 (TakeMS 10j gar) * 2 = €92
XFX Geforce 6600GT AGP - 256MB - Dual DVI - TV-out = € 205
==> € 297

1gig ram en die kaart, daar lees ek toch goede dingen over op dit forum (correct me if I'm wrong), zal alleszins een verbetering van je performance geven. Wel opletten dat de voeding en zo alles kan trekken (6600gt zal wel meer nodig hebben dan de 5200 neem ek aan)

[Edit] : net gelezen dat dit een online-shop is : dus verzendingskosten zullen er wel zijn (check de site maar eens uit, of ga ff op zoek naar andere winkels in de buurt, er zullen er zeker nog wel zijn :))

JohnDodger

Legacy Member
Hmm ik heb liever RAM en die Geforce 6600GT dan , als'k die 6800 koop heb ik nog een handicap met mijn RAM geheuge :p

Het is vooral voor games glijk World of Warcraft en Shooters glijk CoD 2

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
hoe zit et met de rest van de pc ? cpu e.d. ?
CoD2 heeft zware systeemeisen, zoals je wel zal weten :)

SMa

Legacy Member
je kan meer...
je houdt er geen rekening mee dat je wrs je ram zal verkopen

:edit: en waar kunnen we de rest van je pc zien? ... :edit:

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
Dan zal hij idd een beetje meer kunnen doen, mits kleine opleg zou je dan voor 6800GS en 1 gig ram kunnen gaan (als het geheugen iet of wat opbrengt bij de verkoop)

Yank

Legacy Member
SF|.MoRPHeuS zei:
MSI NX6800GS-TD256E - PCI-E - 256MB DDR3 - DVI - TV-Out
€ 257

-->www.pctools.be (heb ff naar winkels in limburg gekeken, bespaart je mss de verzendingskosten al)
PCI-e <-> AGP

OT:
Ik zou gaan voor een 6600GT en 2x512mb PC3200.

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
Ah shit sorry, ni opgelet (en bij den 6600GT ebbek er wel naar gekeken)
Ja, dien NX6800GS_TD 256E - PCI-E - ... dus zeker NIET kopen , de agp-versie moet dat zijn

Davion

Legacy Member
Verkoop u huidige RAM, en koop 2x512Mb PC3200/DDR400 ValueRAM, en een GeForce 6600GT AGP, je zult het u niet beklagen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan