[bug]
Legacy Member
Iemand die ik ken zou graag zijn grafische prestaties een beetje omhoog willen krijgen. Zijn config staat hier beneden en momenteel maakt gij gebruik van on-board video (Intel 64Mb). Er is echter wel een agp-slot aanwezig.
Hij zoekt een grafische kaart van rond de €200,-
Natuurlijk moet zijn systeem mee kunnen met de nieuwe kaart, daarom dat ik het hier ook vraag
huidige config:
---
alvast bedankt
Hij zoekt een grafische kaart van rond de €200,-
Natuurlijk moet zijn systeem mee kunnen met de nieuwe kaart, daarom dat ik het hier ook vraag

huidige config:
Code:
CPU: Intel Pentium 4A, 2400 MHz (4.5 x 533)
Mobo: Intel Brownsville 2 D845GEBV2 (6 PCI, 1 AGP, 2 DIMM, Audio, Video)
Chipset: Intel Brookdale-G i845GE
Geheugen: 1GB DDR SDRAM
---
alvast bedankt
