Archief - Grafische kaart welke?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

realta

Legacy Member
Heel de pc is klaar ombesteld te worden, en nu geeft Asus een prijsverlaging
nog geen euro verschil.
Welke moet ik nu nemen?
Sapphire ATI X1900XT, 512MB
of
ASUS PCI-e 512Mb EAX1900XT/2DHTV
iemand ervaring met deze kaartjes.

Mobo is een beetje veranderd tegen eerste opstelling ( beetje google:D )

Antec TX1050B SOHO File Server Black
Corsair 2048MB DDR400 32MX64 TWINX
WD 250Gb 16Mb SATA II WD2500KS
ARCTIC FREEZER 64 PRO COOLER
ASUS A8R-MVP
LG DVD 16x52 OEM zwart
Athlon64 X2 4400+ 939 box Toledo
Sapphire ATI X1900XT, 512MB €451.57 /ASUS PCI-e 512Mb EAX1900XT/2DHTV

Alleen die case, en de hardeschijf vind ik niet veel van terug. En nu ook twijfel ik nog tussen welke van die 2 GFX.
Heb aleens in een andere thread gepost, maar het is geen kleine aankoop, dus kan ik beter zeker zijn;)
Dank bijvoorbaat

RealFlub

Legacy Member
neem gewoon de eerste beste dat je kunt krijgen (en de goedkoopste)
ze zijn gelijk qua prestatie...

- moederbord zit relatief goed : linkie
- processor zit ook goed
- HD is goed
- over case vind ik genoeg fototjes in 'Google'..

ziet er een heel goed systeem uit..

realta

Legacy Member
RealRoot zei:
neem gewoon de eerste beste dat je kunt krijgen (en de goedkoopste)
ze zijn gelijk qua prestatie...

- moederbord zit relatief goed : linkie
- processor zit ook goed
- HD is goed
- over case vind ik genoeg fototjes in 'Google'..

ziet er een heel goed systeem uit..

Over die case heb ik iets gelezen van foute voeding, al dacht ik dat antec daar zo in uitblinkte:confused:
Moederbord heb ik genomen omdat goede replays krijgt prijskwaliteit dit in combi met cpu, kan ik eventueel terug door verkopen bij verdere upgrades in de toekomst

realta

Legacy Member
Nu die Antec TX1050B SOHO File Server Black 500w is niet binnen (toch nie direkt), wat wel binnen is Antec Lifestyle SONATA II + 450W deze is 25 euro goedkoper, maar zit ik dan nog goed met die voeding, met deze samenstelling?

realta

Legacy Member
Merci, ja mijne oude bak:p moet hier binnen dit en een week buiten.

Dayofdead

Legacy Member
Neem aub de Asus X1900XT, ik ben mijn AIW 9800Pro kwijt dankzij Sapphire (stuk en geweigerd om één of andere reden). I hate Sapphire :angry:
Kennis van me heeft net hetzelfde voor, ga dus voor Asus
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan