Cyberkid
Legacy Member
Sta op et punt op een nieuwe gsm te kopen (ouwe 3510 heeft het begeven
) nu was'k wa aan't rond kijke in de folderkes enzo. Aangezien ik niet echt meer een nokia wou ben'k op deze 2 gsm's gekopen SE K700i en de K750i, er zit wel een groot verschil van prijs tussen deze 2 gsm's maar is da verschil het waard om toch voor de 750 te kiezen ? En wat zijn zowat de grootste verschillen tussen deze beide gsm's ? en nadelen van beide tov andere gsm ?
) nu was'k wa aan't rond kijke in de folderkes enzo. Aangezien ik niet echt meer een nokia wou ben'k op deze 2 gsm's gekopen SE K700i en de K750i, er zit wel een groot verschil van prijs tussen deze 2 gsm's maar is da verschil het waard om toch voor de 750 te kiezen ? En wat zijn zowat de grootste verschillen tussen deze beide gsm's ? en nadelen van beide tov andere gsm ?
heb em eind zomervakantie vorig jaar en werkt nogaltijd perfect...een 1GB kaartje erin en zo wordt een apparte MP3 speler al overbodig