Archief - GSM: K700i of K750i

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cyberkid

Legacy Member
Sta op et punt op een nieuwe gsm te kopen (ouwe 3510 heeft het begeven :p ) nu was'k wa aan't rond kijke in de folderkes enzo. Aangezien ik niet echt meer een nokia wou ben'k op deze 2 gsm's gekopen SE K700i en de K750i, er zit wel een groot verschil van prijs tussen deze 2 gsm's maar is da verschil het waard om toch voor de 750 te kiezen ? En wat zijn zowat de grootste verschillen tussen deze beide gsm's ? en nadelen van beide tov andere gsm ?

BMW lover

Legacy Member
ik heb ze beiden gehad en het scherm van de 750 is stukken beter
de 750 werkt vind ik rapper en heeft natuurlijk veel mooiere camera
op de 750 kunde meer kwijt door het kaartje die bijgeleverd is en kunde er ook een paar liekes of filmpjes opzetten

ToMiKoN

Legacy Member
BMW lover zei:
ik heb ze beiden gehad en het scherm van de 750 is stukken beter
de 750 werkt vind ik rapper en heeft natuurlijk veel mooiere camera
op de 750 kunde meer kwijt door het kaartje die bijgeleverd is en kunde er ook een paar liekes of filmpjes opzetten

Ik heb de K700i nu al ruim een jaar en ben er zeer tevreden van. Mijn broer heeft nu de K750i, maar buiten de camera en wat vloeiendere menu vind ik er niet echt veel meer aan. Hij heeft ook een radio, bleutooth, mp3-beltonen...

Dus is de camera niet echt je ding, zou ik voor de K700i.

MetalG

Legacy Member
k750i zeker !

bij de k700i zit het schermke zo wa naar achter precies waardoor da raar overkomt :p..

k750i is tot nu toe de beste gsm die ik al gehad heb, zeker gaan voor dienen!

Cyberkid

Legacy Member
wat is tegenwoordig de prijs van ne 750 ? want 'k zat wa te kijke op internet en daar vroege ze voor ne 700 200euro en nog wa terwijl ik gisteren in boekje hem nog zag staan voor 150

(ö)CerberuS

Legacy Member
ik heb de k750i al super lang en ik kan u verzekeren dat hij zeker de moeite waar d is, die 2MP camera neem echt super fotos en de kalender is gewoon subliem, ik kan er alles in kwijt en er komt nooit op van "kalendergeheugen vol" of iets in die aard. Steek er een kaartje in van 1 Gb en je hebt nog een perfecte MP3 speler op de kop toe. Ik fiets er altijd mee rond en de bijgeleverde oortjes zijn van goede kwaliteit en hij heeft van die sneltoetsen op de zijkant om van song te wisselen. Scherm is gewoon lekker en hij gaat echt wel snel door de menu's die er zeer smooth uitzien. Je kan eindeloos veel free content ervoor downloaden zoals Java games, beltonen, themas.... en dit allemaal met de bijgeleverde kabel of via bluetooth. Ik heb er al zoveel plezier aan gehad laat de prijs je niet afschrikken het is het beste toestel dat ik al heb vastgehad.

Lon$daLe

Legacy Member
(ö)CerberuS zei:
ik heb de k750i al super lang en ik kan u verzekeren dat hij zeker de moeite waar d is, die 2MP camera neem echt super fotos en de kalender is gewoon subliem, ik kan er alles in kwijt en er komt nooit op van "kalendergeheugen vol" of iets in die aard. Steek er een kaartje in van 1 Gb en je hebt nog een perfecte MP3 speler op de kop toe. Ik fiets er altijd mee rond en de bijgeleverde oortjes zijn van goede kwaliteit en hij heeft van die sneltoetsen op de zijkant om van song te wisselen. Scherm is gewoon lekker en hij gaat echt wel snel door de menu's die er zeer smooth uitzien. Je kan eindeloos veel free content ervoor downloaden zoals Java games, beltonen, themas.... en dit allemaal met de bijgeleverde kabel of via bluetooth. Ik heb er al zoveel plezier aan gehad laat de prijs je niet afschrikken het is het beste toestel dat ik al heb vastgehad.
offtopic , je clan is al 2 weken dood :)

valkeneers

Legacy Member
K750i ook mijn keuze;) heb em eind zomervakantie vorig jaar en werkt nogaltijd perfect...een 1GB kaartje erin en zo wordt een apparte MP3 speler al overbodig:)
heb me ook de extra oortje HPM-70 gekocht gehad, aangezien ik de ori oortjes kwijt gespeeld heb:doh: werken ook zeer goed...:)

Cyberkid

Legacy Member
'k ga volgens mij toch voor de k700 gaan (ookal prijst iedereen hier de k750) heb eens gekeken op vergelijking.be
en de verschillen zijn mij voor die 140euro toch wel iets te klein. Ok ge hebt geen geheugenkaart vo mp3 enzo maja ge hebt wel de radio nogaltijd. En de camera ja, als ge echt schone foto's moet hebben pakt ne normale mens nogaltijd zijne digitale camera mee. Maja als ge die dan vergeten zijn, blabla :) voor mij is het da geld nie echt waard denk'k en kan da geld voor iets anders gebruike :)

valkeneers

Legacy Member
Cyberkid zei:
'k ga volgens mij toch voor de k700 gaan (ookal prijst iedereen hier de k750) heb eens gekeken op vergelijking.be
en de verschillen zijn mij voor die 140euro toch wel iets te klein. Ok ge hebt geen geheugenkaart vo mp3 enzo maja ge hebt wel de radio nogaltijd. En de camera ja, als ge echt schone foto's moet hebben pakt ne normale mens nogaltijd zijne digitale camera mee. Maja als ge die dan vergeten zijn, blabla :) voor mij is het da geld nie echt waard denk'k en kan da geld voor iets anders gebruike :)

k, iedereen zijn goesting en smaak natuurlijk;) ...veel plezier ermee!:)

Cyberkid

Legacy Member
tja 't is als student nu ook nie altijd even makkelijk om 140 nog eens bij op te hoesten :) zeker als de verschillen maar minim zijn (vin'k zelf toch) :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan