Archief - [Help]Upgrade

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kanibaal

Legacy Member
Beste mensen,

Ik heb een Aldi Medion pc en zou deze graag wat upgraden. Ik zou de voeding, cd/drivers/dvd behouden en het volgende nieuw aankopen, gelieve jullie mening te geven of anders ADVIEZEN van wat beter kopen:

Cpu : Amd venice 3000+

http://www.alternate.de/html/shop/productDetails.html?artno=HHDA04& 119,0€






Mobo : DFI LANPARTY UT nF4 Ultra-D (Sound, 2x G-LAN, Firewire, SATA RAID II)

http://www.alternate.de/html/shop/productDetails.html?artno=GHED50& 129,0€






Graka : XFX GF7600GT XT (Retail, TV-Out, 2xDVI)

http://www.alternate.de/html/shop/productDetails.html?artno=JAXXNA& 219,0€






Ram : Buffalo DIMM 1 GB DDR-400 (ValueLine)

http://www.alternate.de/html/shop/productDetails.html?artno=IAIDB3& 77,0€

= 544,0€

Ook belangrijk !!

kan ik met wat ik hier vermelde een pc laten draaien !! ?

( Alles zou in nieuwe tower case komen welke weet ik nog niet )

Als iemand adviezen heeft voor een goede case qua prijs-kwaliteit ..!

Gr33tz

AccuCore

Legacy Member
hmmm gade dan echt die voeding houden? da ga volgens mij ni lukken aangezien medion voedingen berekent worden op de hardware die origineel in de pc zit! en niet veel meer(mss een harde schijf of 2 ) meer aankunnen!

**en naar aanleiding van uw andere thread** zou je ook eens niet uitkijken naar een paar casefans? aangezien medion cases ook zeer snel warm worden(geen airflow!)

kanibaal

Legacy Member
Ik heb reeds andere voeding steken niet meer de standaard medion dus.
Ik heb ook andere hd steken 250 gb.
En ik heb 3 casefans insteken.

Maar over mijn setup, is die ok die ik hier posste

Davion

Legacy Member
Die is goed, al dat ik een MSI K8N Neo4-FI of ASUS A8N-E Deluxe als mobo zou prefereren indien je niet hardcore gaat overklokken.
Voor de rest goede config :)

kanibaal

Legacy Member
Hehe bedankt, nee het word vooral om te gamen.

MAAR KAN HIJ ZO DRAAIEN? ! ? is hij zo volledig?

RealFlub

Legacy Member
idd, net wat davion zegt, neem ander mobo als je niet gaat overklokken. (goedkoper, maar evengoed)

zo kan em draaien, als je er nog een HD aanhangt ;)


mss nog scherm + muis + tobo? :p

Davion

Legacy Member
Euhm ja, kast moest je nog kopen zei je, voeding had je, mobo, cpu, ram, graka is ok, HDD, dvd/cd heb je ook, dan issem compleet hé.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan