Wundagore
Legacy Member
2 geweldige promoties atm in de carrefour
een externe HD van 320 GB van western digital ( essential reeks ).
7200 RPM en usb 2.0 8 MB cache
en dit voor de prijs van 185 €
in mijn ogen geweldig prijs voor dat, alleen spijtig dat er geen netwerk ondersteuning is.
iemand enige ervaring met deze HD of commentaar?
Digitek DVD recorder met 250 GB hardeschijf en DVD brander.
ondersteunt DIVX, dolby digital , progressive scan en time shift.
en dat voor de prijs van 299 €
lijkt weinig maar ik stel me vragen bij het feit dat er niets van dat bedrijf te vinden valt op internet.
enige resultaten wat ik krijg is afkomstig van frankrijk.
ook heb ik twijfels of deze mpeg2 en mpeg4 en xvid kan afspelen.
again, enige commentaar?
alvast nen thx voor de repleys
een externe HD van 320 GB van western digital ( essential reeks ).
7200 RPM en usb 2.0 8 MB cache
en dit voor de prijs van 185 €
in mijn ogen geweldig prijs voor dat, alleen spijtig dat er geen netwerk ondersteuning is.
iemand enige ervaring met deze HD of commentaar?
Digitek DVD recorder met 250 GB hardeschijf en DVD brander.
ondersteunt DIVX, dolby digital , progressive scan en time shift.
en dat voor de prijs van 299 €
lijkt weinig maar ik stel me vragen bij het feit dat er niets van dat bedrijf te vinden valt op internet.
enige resultaten wat ik krijg is afkomstig van frankrijk.
ook heb ik twijfels of deze mpeg2 en mpeg4 en xvid kan afspelen.
again, enige commentaar?
alvast nen thx voor de repleys
