Archief - joystick gezocht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Massis

Legacy Member
http://dasistnichtmeinedomain.de/pix/erazer_real.jpg

dees is mijn huidige joystick, een lifetec (wat nu medion blijkt te zijn) erazer joystick...

nu , na ruim 11 jaar trouwe dienst is hij het langzaamaan aan't begeven en ben ik dus op zoek naar een nieuwe joystick.

wat moet hij hebben:
-trigger
-minstens 3 extra knoppen (meer mag, maar 'k hoef geen 35 extra knoppen...)
-goede handligging
-niet te duur (30€ max ofzo)
-force feedback hoeft NIET
-USB liefst, serieel mag ook (als ze da nog maken :p )

hij moet dienen voor trackmania en battlefield2( heli's en plane's)

heb vandaag al de logitech attack joystick en enkele trustmaster joysticks (de usb en nog enkele anderen) vastgehad, maar geen enkele kon mij bekoren
ofwel lag hij gewoon niet lekker in de hand, ofwel stonden de bovenste knoppen zover naar rechts dat hij bijna uit men hand viel als'k erop wou duwen...


bij deze: wie weet er mij een goeie joystick aan te raden?

Massis

Legacy Member
mjah, flight sim gamers gebruiken hoofdzakelijk van die joysticks met throttle en ne nest extra knoppen :p

en da's dus niet wat'k zoek...


enige ietwat geschikte lijkt mij toch de thrustmaster usb joystick of de Top Gun Fox 2 Pro USB ma die hebben alletwee'n throttle en da wil'k dus liever nie...

SilentSpring

Legacy Member
punkrockdude zei:
mjah, flight sim gamers gebruiken hoofdzakelijk van die joysticks met throttle en ne nest extra knoppen :p

en da's dus niet wat'k zoek...


enige ietwat geschikte lijkt mij toch de thrustmaster usb joystick of de Top Gun Fox 2 Pro USB ma die hebben alletwee'n throttle en da wil'k dus liever nie...
Top Gun fox 2 pro heeft toch geen throttle? de Top Gun Afterburner 2 daarentegen wel (heb die hier staan, is ne zeer goed dingeske, voor 50€ incl. verzending laten overkomen uit duitsland aangezienek em ier nerges vond).

die fox 2 pro is de lichte versie van de afterburner, tis den afterburner zonder throttle eigenlijk.

http://europe.thrustmaster.com/eng/d_prd.php?p=T63&fam=6

stick is dus dezelfde als mijnen afterburner zoalsk al zei, enkel de throttle is weggelaten. knoppen zijn zeer makkelijk te bereiken enzo:applause:

edit: zie al wat ge bedoelt met throttle, die schuifregelaar zeker? dat hebben alle joysticks wel denkek

Massis

Legacy Member
idd, die bedoelde ik :)

nuja, ik gok erop da'k die gewoon op default kan zetten of gewoon nie assignen ofzo?

SilentSpring

Legacy Member
punkrockdude zei:
idd, die bedoelde ik :)

nuja, ik gok erop da'k die gewoon op default kan zetten of gewoon nie assignen ofzo?
denket wel. bf2 kunde toch iedere functie apart instellen, dus denk wel dat da moet lukken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan