Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
T€RM!N4T0R zei:Ja, tenzij je het zou hebben over de GTX 512MBidd 256MB versies
T€RM!N4T0R zei:Ja, tenzij je het zou hebben over de GTX 512MB
*edit* ohja, mijn mening;
X2 3800+ of X2 4400+
en ne 7800GTX 512MB of X1900XTX
en géén SLI !!!
explainbeetj vriendelijkheid tegenover de threadstarterT€RM!N4T0R zei:Nja, das ook een feit maar als je echt niet zou moeten kijken naar het geld...
Nuja.. over die SLI.. zoek wat rond, heb al genoeg den uitleg gegeven waarom niet, kheb geen goeste van da constant te blijven herhalen wi, thang me de keel uit. Sheep heeft blijkbaar dezelfde mening als ik en heeft em in één zin beknopt kunnen zeggen.

Steekt gwn tegen om alles elvendertig keer te moeten zeggen..sheep zei:beetj vriendelijkheid tegenover de threadstarter![]()
2*2GBRealRoot zei:elvendertig keer?
als je niet echt een oog op het budget hebt, zou ik gaan voor:
AMD Athlon X2 4400+
7800GTX512MB/x1900XTX
2x2GB
of wachten op AMD's nieuwe serie (AM2) en op de 7900GTX
ja man... 
StimpyGoblin zei:- AMD Athlon64 X2 4200+
- OCZ Platinum PC3200 2048MB Dual Kit(2x PC3200 1024MB CL 2-3-2-5)
- ATI Radeon X1900XT
- DFI LANPARTY UT nForce4 ULTRA-D