Archief - koptelefoon

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

simpele duif

Legacy Member
goeiendag

ik zit hier nu al 2 jaar met een plantronics .90 headset, en ik dacht dat het eens tijd was voor iets deftigers. ik wil geen headset meer, die micro gebruik ik toch nooit, enkel een koptelefoon dus.
kunnen jullie me iets deftig aanraden voor rond de 75 euro?

thx
duif

Wover

Legacy Member
ik moet van pc xp mijn bakkes houden als het over koptelefoons gaat en sennheisers aanraden :cry:


maar persoonlijk zou ik voor ne dj koptelefoon gaan, da geeft volgens mij beter geluid bij muziek, maja wie ben ik (tegenover de allmighty pc xp)

sash1m1

Legacy Member
als ja 100EUR kan uigeven dan kan je misschien de hd280 of de hd515 nemen ik denk toch dat dat heel goed materiaal is

simpele duif

Legacy Member
jah het is er nu nog altijd niet van gekomen, maar nu ben ik toch van plan om na de examens eentje te halen.
ik had de Sennheiser HD 515 in gedachten, of zijn er nog betere open, circumaural koptelefoons voor onder de 100 euro?

simpele duif

Legacy Member
vooral muziek, soms eens een filmpje
aangezien ik hem enkel binnenshuis zal gebruiken, leek een open model mij het beste
hij zal trouwens rechtstreeks aangesloten worden op de geluidskaart van mijn laptop

Dakantochnie

Legacy Member
Rechtstreeks? Dan hoef je geen dure hoofdtelefoon te kopen hoor, koop maar eens eerst een versterker. :)

Wover

Legacy Member
dakantochnie zei:
Rechtstreeks? Dan hoef je geen dure hoofdtelefoon te kopen hoor, koop maar eens eerst een versterker. :)

:sop:


de versterker die op u geluidskaart zit is normaalgezien zeker sterk genoeg voor eender welke koptelefoon te versterken ze ;)


Aangezien al de rest volgens pcvista toch brol is, zal ik ook maar sennheiser aanraden zeker :p (hoewel ik persoonlijk mijn american audio beter vind, kvin de bass op sennheisers echt ni goe klinken, maar da's a matter of taste :p )

Dakantochnie

Legacy Member
Woverke zei:
:sop:


de versterker die op u geluidskaart zit is normaalgezien zeker sterk genoeg voor eender welke koptelefoon te versterken ze ;)
Dat zeg ik niet, maar de klank is meestal niet om over naar huis te schrijven. ;)


Woverke zei:
Aangezien al de rest volgens pcvista toch brol is, zal ik ook maar sennheiser aanraden zeker :p (hoewel ik persoonlijk mijn american audio beter vind, kvin de bass op sennheisers echt ni goe klinken, maar da's a matter of taste :p )
De HD reeks van Sennheiser is in zijn prijsklasse toch wel zowat de beste keuze hoor. Over duurdere dingen zeg ik niets.

barongizmo

Legacy Member
kheb een sennheiser hd457, beestig ding voor z'n 40 euro.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan