Archief - Laptop advies

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Koder

Legacy Member
Ik ga een goedkope laptop kopen en wil graag niet meer dan 700€ uitgeven!
Deze modellen had ik in gedachten!
Acer aspire 3633
http://www.fnac.be/nl/produto.aspx?catalogo=hardware&categoria=laptop&pr oduto=10041827
ofwel
ASUS Z91H-5033H
http://www.fnac.be/nl/produto.aspx?catalogo=hardware&categoria=laptop&pr oduto=10035148
ofwel
BENQ JOYBOOK R23E Sempron 3100
http://www.fnac.be/nl/produto.aspx?catalogo=hardware&categoria=laptop&pr oduto=10037965
ofwel
TOSHIBA SAT A100-250 C380-1.6/512/80/15.
http://www.fnac.be/nl/produto.aspx?catalogo=hardware&categoria=laptop&pr oduto=10041490
Welke raden jullie mij aan?
Zijn er nog andere modellen die jullie mij aanraden, de enige voorwaarde is eigelijk dat hij 512 mb ram geheugen heeft!
En waar kan ik zo een laptop het beste kopen/bestellen?
Ik ben van het leuvense en van pcwinkel ken ik daareigenlijk alleen maar loveno.
dank bij voorbaat

GhO$T

Legacy Member
tja uiteraard zal het een 'ramp' zijn als je beneden de 700 gaat zoeken, maar als hij niet meer wil uitgeven heeft het ook geen zin om af te komen met dingen van 100€ duurder toch.

@Koder, u links naar de fnac werken hier niet (kom telkens op de homepage) dus kan niet echt zeggen welke van die de beste is.
Maar weet wel dat fnac zeer duur is, dus al je bij andere winkels kijkt zou je toch beter moeten vinden voor hetzelfde geld.

Feignasse

Legacy Member
duploxxx zei:
celeron 1,5 en graka gma900, pfff wat een laptop.... wat heb je aan 1gb als de rest gewoon een ramp is

Die Celeron tot daar aan toe, maar zo'n GMA900 chip is meer dan voldoende als je niet wil gamen.

duploxxx

Legacy Member
Yankee zei:
n/o, maar die Sempron en SiS zijn toch niet echt beter hoor.
En mijn voorstel heeft 6-cell batterij, jouw eerste 4-cell.

ge spreekt hier over een celeron 1.5 da spreekte nie over ne processor he...

de batterij kan zijn, zou het minste van mijn zorgen zijn, langer als een uur draai ik nooit zonder batterij...

en die gma900 tja ge kunt er niks op spelen, zo simpel is het.... (allee misschien wat overroepen :D )

maar inderdaad 100 meer is 100 meer maar ge kunt u afvragen dat het kleine extra budget hebde toch een veel betere mogelijke koop

Feignasse

Legacy Member
duploxxx zei:
en die gma900 tja ge kunt er niks op spelen, zo simpel is het....

Vergeet vooral niet te overdrijven. Ik heb een 1.6 Pentium M, 512mb ram en zo'n gma900 en oudere games draaien daar wel op. NFS: Hot pursuit 2 bvb kan ik nog vrij vlotjes spelen. UT99, Midtown Madness 2 en dergelijke draaien supervlot.

En dvd's spelen ook glashelder af.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan