Archief - Laptop hp of niet ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuffaloBill

Legacy Member
Ben op zoek naar een andere laptop , mijn vorige was ook ne hp (ze4400 serie ) en nu heb ik mijn oog laten vallen op de zd8319EA of is deze ook ne goeie DV4227EA

Specificaties zd8319

3,0ghz
512 ddr2
HD 100gb
ATI MOBILITY RADEON X600 video , 128mb
Bleutooth
B/G WLAN

verdere specificaties

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/be/nl/ho/WF06b/22795-316147-499341-499341-499341-12255182-64555033.html?jumpid=oc_R1002_BENLC-001_HP%20Pavilion%20zd8319EA%20Notebook%20PC&lang=nl&cc=be[/URL]5033.html?jumpid=oc_R1002_BENLC-001_HP%20Pavilion%20zd8319EA%20Notebook%20PC&lang=nl&cc=be

Specificatie DV4227EA

Processor pentium centrino 725A
Harde schijf (Gb) 60 GB
RAM geheugen (Mb) 512 Mb
Type speler/schrijver DVD-writer
Type fax / modem 56K
Type grafische kaart Intel Video media-accelerator 900
Type audiokaart 3D Sound Blaster Pro
Type netwerkkaart Intel Pro/Wireless 2200 802.11b/g
Aantal USB-poorten 4 USB 2.0
Expansie slots 1 met 2 connector
Geheugenkaartlezer ja
Videogeheugen (Mb) 128
Scherm 15,4 inch
Type batterij 6-cels lithium-ion
Besturingssysteem Windows Xp home
Software Word, Works, Adobe....
Gewicht zonder verpakking : 2,97 kg / met verpakking : 5,1
Afstandsbediening yes


Wa is den beste laptop , werk nie echt veel op batterij en tis veel voor school gebruik ( spellekes niet echt want daar heb ik ne goei desktop voor)

Greets

Davion

Legacy Member
Is niet slecht, maar er zijn er betere, houd der rekening mee dat deze niet lang op batterij zal werken.

BuffaloBill

Legacy Member
bwa batterij is niet zo belangrijk , werk meer op stroom

RealFlub

Legacy Member
ram is beetje weinig.. grafische kaart is ook al niet te vet, voorwat ga je de laptop gebruiken? daarop moet je je vooral richten.

BuffaloBill

Legacy Member
voor schoolgebruik , sta ook bovenaan

hij moet wel redelijk zwaar zijn ( vooral voor boekhoud-fiscale programma's )

Davion

Legacy Member
kan me moeilijk voorstellen dat dat zo een zware programma's zijn, anyway aangezien ge niet gaat gamen maakt die graka toch niets uit, CPU lijkt me goed en ik denk dat die programam's van u wel met 512Mb toekomen.

spidey

Legacy Member
kwil uwen thread ni hijacke :p maar kheb ook een oogske late valle op die eerste hp !

maar wa zijn de alternatieve laptops van hetzelfde niveau? wnt iemand dak ken, zei da die hp wss ne lange pipeline had fzoiets, en da drm ni supr goe was (ook ni slecht eh)

grtz

BuffaloBill

Legacy Member
zou het nie weten , en wat bedoelt u met lange pipeline ( ken nie echt de pc-woordenschap )

ciao

Davion

Legacy Member
Lange Pipeline slaat terug op de CPU, Pentium 4's hebben een zeer lange pipeline en zijn niet opmerkelijk veel sneller dan de Pentium-M's die een korte pipeline hebben, die minder warm worden en waarme je veel langer met de batterij doet.

BuffaloBill

Legacy Member
aah okay mercie voor de uitleg

ja ik zen altijd content van hp. dus tja had eerst ne 1,86ghz , maar just verkocht mor weet nie wa ik nu moet nemen

greets
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan