Archief - <<Laptop>>

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kanibaal

Legacy Member
Heej,

Mijn zusje wil een laptop kopen met haar communniegeld :P nu zoekt ze wel een zo goedkoop mogelijke, LIEFST NIEUW ..

Dit moet geen ultra goede zijn ?
Gwn kunnen internette, chatte, movietje zien en wat muziek ofzo :)

Plaese help

kanibaal

Legacy Member
Mjaah, kunde ene krijge onder de 500 &#8364;die voldoet aan de voorwaarden ?

*edit*

Dit zou bangelijk zijn ..

skampy

Legacy Member
shit, ne laptop voor uw communie. 't Gaat wel vér tegenwoordig...

Davion

Legacy Member
Die 2de van Yankee is interessant imo :)

PS: Welk fototoestel? :p

GhO$T

Legacy Member
als ge bij alternate gaat bestellen ga je dat meisje toch opzadelen met een qwerty toetsenbord? Lijkt me ook allesbehalve ideaal.

Voor zo iemand zijn die specs toch totaal van geen tel; loop es de lokale winkels/ketens af en kijk gewoon wat het goedkoopste is; alles wat ze tegenwoordig verkopen is goed genoeg voor hetgeen ze nodig heeft.
Maar denk dat je zowiezo op een 700&#8364; moet rekenen als je nieuw wilt.

Yank

Legacy Member
GhO$T zei:
als ge bij alternate gaat bestellen ga je dat meisje toch opzadelen met een qwerty toetsenbord? Lijkt me ook allesbehalve ideaal.

Voor zo iemand zijn die specs toch totaal van geen tel; loop es de lokale winkels/ketens af en kijk gewoon wat het goedkoopste is; alles wat ze tegenwoordig verkopen is goed genoeg voor hetgeen ze nodig heeft.
Maar denk dat je zowiezo op een 700€ moet rekenen als je nieuw wilt.
:doh: Godver, 'k vergeet dat alsmaar van dat keyboard, merci van me te herinneren.

En 'k zou toch laptop nemen met Pentium-M of Turion, want Celerons en Semprons verbruiken meer en batterij is dus sneller leeg.

GhO$T

Legacy Member
Yankee zei:
:doh: Godver, 'k vergeet dat alsmaar van dat keyboard, merci van me te herinneren.

En 'k zou toch laptop nemen met Pentium-M of Turion, want Celerons en Semprons verbruiken meer en batterij is dus sneller leeg.
jup vind het ook enorm klote, ben nu aan't kijken als een vervang-toetsenbord doenbaar is (kwestie van prijs en installatie) en als je garantie dan nog vlot gaat in een ander land. Maar nog niet echt bruikbare info gevonden.

kanibaal

Legacy Member
MJaah nog steeds op zoek he mensen ;)

@Davion : Tis een sony 5.1 mp & het heeft een groot scherm :p meet weetk er ni van :D oohjaa het is grijs

GhO$T

Legacy Member
kanibaal zei:
MJaah nog steeds op zoek he mensen ;)

@Davion : Tis een sony 5.1 mp & het heeft een groot scherm :p meet weetk er ni van :D oohjaa het is grijs
as said, gewoon de dichtstbijzijnde vandenborre binnenstappen (laagste prijs garantie ) en hun goeikoopste modelleke vragen, u zus zal meer dan tevreden zijn.

deze is hun goedkoopste in het aanbod volgens de site; 699€.

Batterijduur zal dan wel niet fantastisch zijn, maar iemand van 12jaar zal wel niet zo dikwijls zitten laptoppen zonder stopcontact in de buurt veronderstel ik?

Als je iets wil dat wel zuinig is ga je zowiezo het budget een heel eind moeten optrekken ofwel 2de hands rondkijken.

kanibaal

Legacy Member
Mjaah dan gaat mijn voorkeur naar die acer : )

Schoon dingske :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan