Archief - lcd techwood in carrefour

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CoUnTaCh

Legacy Member
http://www.hypercarrefour.be/Promotion_2.cfm?lang=nl&FolderID=480

het gaat om pagina 9:
lcd techwood tv
93cm
contrast 600:1
resolutie 1365*768
helderheid 500cd/m2
hd ready
-->1399

We zijn thuis net opzoek naar nieuwe televisie.
In mijn ogen is dit een heel mooie aanbieding maar het zou mij niet verwonderen moest er ergens een addertje onder het gras zitten...

Graag jullie mening over deze aanbieding!

Alvast bedankt!
Bart

2Compute

Legacy Member
jeroenvde zei:
soon @ den aldi near you...

Misschien een alternatief:

Acer AT3201W

32"/80cm LCD TV, widescreen, HD-Ready, 500 nits Brightness, 1366x768 Resolution, 800:1 contrast ratio, response time 12ms (gray to gray), PIP, 10W speakers, 170 degree viewing angle, 3D + SRS WOW sound, Teletext, 2 x SCART, DVI-D with HDCP, D-Sub, Composite AV, 2D/3D Comb. Filter

Prijs dd 10/05/06 959,16 €

Zie http://www.2compute.net/shop.aspx?PROD=ACER45103

Mee

Legacy Member
2Compute zei:
Misschien een alternatief:

Acer AT3201W

32"/80cm LCD TV, widescreen, HD-Ready, 500 nits Brightness, 1366x768 Resolution, 800:1 contrast ratio, response time 12ms (gray to gray), PIP, 10W speakers, 170 degree viewing angle, 3D + SRS WOW sound, Teletext, 2 x SCART, DVI-D with HDCP, D-Sub, Composite AV, 2D/3D Comb. Filter

Prijs dd 10/05/06 959,16 €

Zie http://www.2compute.net/shop.aspx?PROD=ACER45103
Om eerlijk te zijn zou ik voor die €50 meer toch nog dienen van den Aldi pakken zenne :)
redenen:
- beetje groter contrast
- beetje helderder (eemr lichtopbrengst)
- lagere response time (en dan is die van den Acer van gray to gray -> van zwart naar it zal da dus al zeker 16 ms bedragen waar ge wss een beetje ghosting mee gaat zien).
- heel goede garantie bij Aldi (3 jaar!)
- Acer is (imo!) niet zo'n betrouwbaar merk (toch nie voor tv's denk ik)

Al deze puntjes samen zijn voor mij die €50 toch waard zenne :p

edit: ik ben nie 100% dat em er bij zit (ik vermoed van wel), maar nen voetsteun erbij is ook wel handig :)
edit2: de voet is er bij den Acer ook bij :x

2Compute

Legacy Member
Mee zei:
- heel goede garantie bij Aldi (3 jaar!)

Acer geeft op TV's 2 jaar Onsite, dus bij U thuis.
Ik dacht bij Aldi dat je bij defect jouw omvangrijke 32" TV zelf mag gaan binnen brengen?

Andere argumenten kan ik inkomen, maar misschien toch net iets minder relevant voor een Tv-omgeving?

Natuurlijk ieder zijn eigen keuze ;)

Insaniacx

Legacy Member
Heb net een Samsung LE32R72B gekocht, zalige TV, kan niets anders dan aanprijzen. Vind je al voor 1400€ als je goed kijkt. Standaard 2j garantie (ook pixelgarantie) en pick & return van Samsung.

http://www.samsung.com/be-nl/products/tv/lcdtv/le32r72b.asp?page=Specifications

Enig minpunt, ik heb soms dat de tv zo'n hoog piepgeluid maakt als hij in standby staat. In den dag hoor je het niet maar als je gaat slapen hoor je het wel een beetje (die van ons hoort nix :)). Gewoon ff afzette doet den truck :)

Natsu

Legacy Member
Mja, kzou zone aankoop nooit doen alsek diejen tv nie eerst is heb zien spelen .. En kheb eigl toch ook meer vertrouwen in Acer dan in Medion ...
En garantie carrefour, daarstraks weer mensen in de winkel gehad die hunne pc 3 maanden zijn kwijt geweest om een moederbord te vervangen ... Dus kzou er toch mee oppassen hoor ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan