Archief - Mio / autoradiostukje voor antenne.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

polarvandal

Legacy Member
Ik zoek een draagbare GPS, tussen de prijsklasse 300-400€, die gemakkelijk van auto te wisselen is, en een optie heeft om een kaart van europa bij te kopen (maar een deftige liefst gedetailleerde kaart van europa).

Ik had zo op het eerste zicht (en na het lezen van andere topics hierover) gedacht aan Mio 168 of de Mio 268+.
Nu de 168 is ook pocket pda en ik betwijfel of ik dat echt nodig heb (zou uitsluitend voor gps gebruikt worden dan)
Wat zijn de eventuele voordelen voor pda/gps bij de 168 en de nadelen.

En over de mio 268+, inclusief dvd europa roads kost die ongeveer 390-400€dus valt juist binnen het budget.

Wat zijn zo jullie persoonlijke ervaringen deze 2 vergeleken, en denken jullie dat de beste koop zou zijn?
Zelfs na reviews gelezen te hebben twijfel ik nog altijd, tzou dan zijn voor mijn ma/pa die niet echt handig zijn met zon spullen dus moet ik ook zorgen voor gebruiksgemak.
Kdacht een van dees dagen is te gaan zien naar winkels zelf en wat uitproberen, maar kan intussen evengoed hier nog ff vragen :)


En dan nog een vraagje.
Ik heb een autoradio gekocht, maar de 'fiche' waar je de kabel van de antenne (van de auto) moet insteken zit zon 3-4 cm diep in de autoradio. En het fichke zelf geraakt er nooit in zo.
Dus ik zou een extra stukje moeten bijkopen, zodat dit wel past. Weten jullie waar ik dat kan kopen (al dan niet online), of hebben jullie er liggen thuis of kunnen er aan geraken, dan zou ik daar heel blij mee zijn, want ik vind er hier nergens.

Cranox

Legacy Member
Ik heb een Mio 168 en ben der tevreden over ( met tomtom 5 )
Als het echter voor mensen is die niet echt handig zijn dan ben je beter af met de 268+ omdat je hiermee enkel kan navigeren ( en kunnen ze bijna niets verkeerd doen ;) )

In auto5 kan je een verlengstukje kopen voor je autoradio ( npaar € ) kdenk dat je dit overal kan kopen waar ze autoradio's hebben.

polarvandal

Legacy Member
en waarin is de 268+ dan beter dan de 168, is duurder en heeft geen pda al, waarin is deze dan beter dan de 168?
(ben maar alle mogelijke info aant verzamelen)

RpR

Legacy Member
ik heb een blaupunkt radio & gps in 1 gekocht.
Veel beter want maakt gebruik van radio info over de files en past zich aan.

Cranox

Legacy Member
polarvandal zei:
en waarin is de 268+ dan beter dan de 168, is duurder en heeft geen pda al, waarin is deze dan beter dan de 168?
(ben maar alle mogelijke info aant verzamelen)
Ik zeg niet dat die beter is , ik zeg dat die simpeler is in gebruik ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan