Archief - Mp4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[ JO ]

Legacy Member
Hallo

Ik ga een mp4 bestellen, wss toch. In china, via website: samenkopen.net
En daar kun je bestellen van de website www.fujiyama.cn
En als 20 mensen daar besteld hebben, dat bestellen ze dat daar in china en binne de 2 weken heb je hem dan in je bus.

Maar mijn vraag..
Op wat moet ik btje letten als ik een mp4 koop. Je kan me ook een mp4 aanraden, op die website gwn naar mp3 en mp4 gaan, dan naar onderverdeling mp4 en je krijgt een hele lijst. Is in engels dus moet geen probleem zijn:p

Of een mp3 toch beter?

Bedankt

Ps hij moet wel ook btje mooi zijn en geen 'frigo' zijn...

[ JO ]

Legacy Member
welke is de nieuwe zen dan?
weet er echt niet zoveel van hoor..
Maar die prijzen zijn daar heel goedkoop...
1 gig= 65 euro
dus...
en heb maar 1 of 2 nodig...

Toch al bedankt voor tips

NielsParedis

Legacy Member
[ JO ] zei:
welke is de nieuwe zen dan?
weet er echt niet zoveel van hoor..
Maar die prijzen zijn daar heel goedkoop...
1 gig= 65 euro
dus...
en heb maar 1 of 2 nodig...

Toch al bedankt voor tips

Of koop u ene iriver h10...wel duurder maja.

Wat speelt bij u het meeste rol?Prijs of kwaliteit?
Als het enkel de prijs is moet je inderdaad voor een creative gaan.

HansP

Legacy Member
ni klage als ge em 6weke kwijt zijt als er iet aan is ( vriendin 3x aan de hand gehad in de familie )

die irivers zijn heel goed !!

+ niels heeft hele goeie prijzen !
( genoeg zitte zoeke achter vergelijking in prijzen en hij zit bij de goedkoopste ;) )

[ JO ]

Legacy Member
maar de prijzen zijn toch nog steeds duurder dan in china he
en heb niet zoveel geld eig dusja...
wa doe je dan

en die daar zijn normaal wel goed, en zijn mooi, compact ook...
Dus...
ben er nog niet helemaal uit..
nog iemand ervaring eig met samenkopen of iets gelijkaardigs?
Tips nog altijd welkom

R-evolution™'

Legacy Member
best zoeke achter LCD en niet OLED display

en die schermpkes lijke groot op foto ma die zijn heel klein

NielsParedis

Legacy Member
[ JO ] zei:
maar de prijzen zijn toch nog steeds duurder dan in china he
en heb niet zoveel geld eig dusja...
wa doe je dan

en die daar zijn normaal wel goed, en zijn mooi, compact ook...
Dus...
ben er nog niet helemaal uit..
nog iemand ervaring eig met samenkopen of iets gelijkaardigs?
Tips nog altijd welkom


Euhm iriver,iaudio enzo zijn van korea.Dus degelijk materiaal.Voor 100€ heb je al zeer mooie spelertjes.

Maar die jij bedoeld zijn spelers zonder naam.Dus daar worden er 10000van gemaakt maar elke 1000 een andere naam op.
Dit zijn dus geen kwalitatieve spelers maar zijn wel goedkoop.

Waarom denk je dat er zoveel fake spelers op kapaza staan?Hier een voorbeeld (ipod kloon)

http://www.kapaza.be/detail/2746103/Net_de_IPOD_maar_goedkoper.html

Die spelers kosten niets, maar zijn ook niet goed.Is gewoon een cloon van de ipod.

Maar dat maakt iedereen voor zijn eigen uit...

NielsParedis

Legacy Member
haha was even op die site aan het kijken waar jij wil aankopen.Daar zie ik die fake ipod al staan :p.

http://www.fujiyama.cn/product.asp?lei=45&id=549

Ik zie ook fake safa spelers,fake mpio spelers,fake archos spelers,fake samsung spelers

Die producten die aan worden geboden zien er hetzelfde uit, maar binnenin zijn ze dit helaas niet.Hierdoor ook het prijsverschil.

grtz

[ JO ]

Legacy Member
heb ff in de dreamland gekeke..
Creative Zen lijkt me wel wat
6 gig is 189
8 gig Creative Zen Photo 199
waarom zo weinig verschil?

Niels heb je ook die Zen Photo niet in aanbieding, kzie die van 6 gig wel staan voor 120
Bedankt

SMa

Legacy Member
[ JO ] zei:
welke is de nieuwe zen dan?
weet er echt niet zoveel van hoor..
Maar die prijzen zijn daar heel goedkoop...
1 gig= 65 euro
dus...
en heb maar 1 of 2 nodig...

Toch al bedankt voor tips
+ verzendkosten + 21% BTW + douanetaxen

STEL: €65 + €60 shipment (ken geen chinese verzendprijzen) + 21% = €151 + douanetaxen.
€200 voor die mp4 is dus mogelijk.
En als je hem laat verzenden, en je merkt dan dat het teveel is en weigert dus te betalen, dan moet je nog eens de shipment naar China betalen. Dat bedrijf zal dan ook nog extra kosten aanrekenen om het terug in hun voorraad te moeten nemen.

Prijs gaat snel omhoog hoor ;)
Als je in China wil bestellen contacteer je beter eerst eens de douane.
En nog iets, stel dat het namaak is ben je alles kwijt.


Creative Zen is goed.

[ JO ]

Legacy Member
SMa zei:
+ verzendkosten + 21% BTW + douanetaxen

STEL: €65 + €60 shipment (ken geen chinese verzendprijzen) + 21% = €121 + douanetaxen.
€200 voor die mp4 is dus mogelijk.
En als je hem laat verzenden, en je merkt dan dat het teveel is en weigert dus te betalen, dan moet je nog eens de shipment naar China betalen. Dat bedrijf zal dan ook nog extra kosten aanrekenen om het terug in hun voorraad te moeten nemen.

Prijs gaat snel omhoog hoor ;)
Als je in China wil bestellen contacteer je beter eerst eens de douane.
En nog iets, stel dat het namaak is ben je alles kwijt.


Creative Zen is goed.

mmmm...
njaaa...
maar eig wou ik maar 80 ofzo uitgeve... nu wordt het mss 120 voor die zen in aanbieding bij niels..
EDIT: verzendkosten waren op die site maar iets van 6 euro..
En die btw enzo, prijs is alles in begrepen, maarja.. voor brol, is da dan 65 euro te veel

[ JO ]

Legacy Member
en nog ff een appart vraagje
Mn broer gaat die mss ook kopen, als je ergens ( als het bestaat ) een kabeltje kunt kopen om van die Zen op zijn surround te doen..
hij heeft surround ipv een stereo ofzo.
dus dan zou het van zo een dingetje dat normaal voor je oortjes is dan steek je in je mp3 en dan zo een rood en zwart kabeltje ofzo zeker? je hebt in ieder geval wel allemaal van zo rode en zwarte rondjes van achter, dat is toch voor zoiets?
Mss ( wss ) verkeerd ...
verbeter mij ...
thx

SMa

Legacy Member
[ JO ] zei:
mmmm...
njaaa...
maar eig wou ik maar 80 ofzo uitgeve... nu wordt het mss 120 voor die zen in aanbieding bij niels..
EDIT: verzendkosten waren op die site maar iets van 6 euro..
En die btw enzo, prijs is alles in begrepen, maarja.. voor brol, is da dan 65 euro te veel
Hun btw is inbegrepen, niet de Belgische. Dit kunnen zij onmogelijk in hun prijs vermelden, net als alle andere douanekosten. En aangezien China een lage-loonland is (waarmee geen akkoorden afgesloten zijn) zullen de douanekosten wel vrij hoog liggen.

[ JO ]

Legacy Member
SMa zei:
Hun btw is inbegrepen, niet de Belgische. Dit kunnen zij onmogelijk in hun prijs vermelden, net als alle andere douanekosten. En aangezien China een lage-loonland is (waarmee geen akkoorden afgesloten zijn) zullen de douanekosten wel vrij hoog liggen.

K
dan ebbe die mij verkeerd informatie gegeven op samenkopen.nl
want die ebbe gezegd dat er niet meer bij kwam behalve iet van 6 euro verzendkoste...
THX

HansP

Legacy Member
ik haat het he , echt mense die belgishe economie verzieken

joepiii in china is het goedkoper ...
en dan janken als ze hier geen garantie krijgen !

ik zit volop in afwachting van mijn Iaudio U2 via niels !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan