Archief - mx 518 of g5?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

distinct

Legacy Member
in principe is de mx518 een upgrade van de mx510 (nieuw outfitje en verstelbare dpi), de G5 is een nieuwe muis met een laser à la mx1000. Persoonlijk heb ik al veel negatieve meningen gehoord over de G5. maar kom, ik zou zeggen probeer ze eens uit. of lees reviews ;)

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
Ik heb nen mx 518, en vind het nog steeds een fantastische muis! Nog geen enkel probleem mee gehad, en alleszins een stuk goedkoper dan de g5.

Natuurlijk zal die g5 gevoeliger kunnen reageren dan den 518, 't is maar wat je voorkeur is zekers. Snelle shooters zijn mss beter met een g5 (zou het niet weten, heb die nog niet getest bij iemand) ..

Kan alleen maar spreken over nen 518, en daar doe je je zeker géén miskoop mee :)

T€RM!N4T0R

Legacy Member
'k Zou ze beiden es uittesten om te zien welke het best in je handen ligt. Da schijnen nogal probs te zijn met de G5.

Geile Beer

Legacy Member
Maar de design van de G5 steekt er toch met kop en schouders bovenuit... Ik zou reviews lezen, want volges mij kreeg de G-serie hoge beoordelingen. En als je iemand met een te groot budget bent, kun je, natuurlijk gaan voor een G7.

PS: Kan iemand mij nu in de "aankoopadvies oudere PC" topic komen helpen?

$anka

Legacy Member
kzou u ook aanraden om ze eens te vast te pakken ergens. want een muis moet gewoon goed in de hand liggen

ikzelf heb de mx510 (dus zelfde design als de 518) en ik vin die echt zalig in de hand liggen. als een nieuwe koop denk ik dat de kans groot is da ik 518 pak

Spector

Legacy Member
zijt ge nen echte gamer...die zeer "goed"(of hoe moetek het zeggen) wilt spelen --->G5 das 1tje met 2000 DPI en is zeer gevoelig + ge hebt gewichtjes om hem aan te passen naar u hand, kracht,...
Die MX510/MX518 is ook voor gamers/gewone gebruikers is ook gevoelig maar natuurlijk minder gevoelig alsk mij nie vergis maar 1600 DPI

Het ligt aan u als ge gamed ja of nee zoja speelt ge graag gevoelig want kan u zeggen mij schoonbroer heeft die G5 die is ECHT gevoelig

desert storm

Legacy Member
B4mb! zei:
ma ge kunt een g5 toch veel minder gevoelig instellen hé?

bij mijn MX518 heb ik 5 niveau's: 400dpi - zelf instelbare gevoeligheid - 800dpi - zelf instelbare gevoeligheid - 1600dpi

ik vermoed dat het bij de G5 juist hetzelfde is (behalve dan dat het 2000dpi op het einde is ipv 1600dpi)

ik zou de MX518 kiezen: kost minder en je hebt teminste 2 duimknoppen :)

$anka

Legacy Member
Spector zei:
G5 das 1tje met 2000 DPI en is zeer gevoelig + ge hebt gewichtjes om hem aan te passen naar u hand, kracht,...

in de 510 zit ook een gewichtje, heb ik er ook uit gehaald, dus ik veronderstel dat de 518 dat ook wel zal hebben ...

exo

Legacy Member
Ik heb sinds gisteren de G5 en ik ben er zeer tevreden van.
Je moet wel even een Firmware update doen.
Hij loopt perfect! En gamen is gewoon een genot met deze muis.

Xx TuuR xX

Legacy Member
ik heb ze allebei, en qua snelheid merk ik weinig verschil omdat ik toch nooit op de hoogste gevoeligheid speel. Maar ik vind dat de g5 veel beter in de hand ligt en minder 'plastiek' aanvoelt. Wel jammer dat die geen 2duimknoppen heeft, want dat was wel handiger bij de mx518.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan