Archief - mx518 - G5 laser muis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kb3n

Legacy Member
Ik heb nu een mx510 maar mijn linkse muisknop reageert niet meer. Beetje versleten vermoed ik. Ik wil dus een nieuwe muis kopen maar weet niet goed welke. Is er een groot verschil tussen mx518 en laser muis want heb zo aan het zien geweest op sites in verband met prijsverschil en dat is toch al gauw 20€ dus vroeg ik me af of G5 de moeite waard is om 60€ voor te betalen.

Alvast bedankt.

saikoboarder

Legacy Member
ik heb de mx518 gekocht omdat die 2 knoppen aan de zijkant heeft en de g5 niet.
lazer zal zeker verschil maken maar die mx518 is voor mij zeker goed genoeg

steffoe

Legacy Member
ja die 2 knoppen ownen echt
ik heb er ook zo een (mx518)
en echt wel goe
internette gaat supersnel
game gaat ook lekker

butcher

Legacy Member
ik gebruik hier een cordless click plus rechargeable
ook handig om mee te gamen, al is het geen speciale gamemuis

BMW lover

Legacy Member
is u MX518 anders niet in garantie??
logitech is enorm goed in garantie natuurlijk als ze zien dat het niet misbruikt is.
Ik ken iemand die een keyboardset had gekocht en een jaar later breekt het naar de winkel hij heeft voor hetzelfde geld van een jaar geleden een nieuw mogen kiezen. na anderhalf jaar breekt dit ook hij had 2 jaar garantie dus gaat hij terug.
Hij mocht opnieuw een nieuwe set kopen voor de prijs van de zijne een jaar geleden heeft toen een goedkoper genomen en zelfs zijn geld terug gekregen.

PineMangoes

Legacy Member
Als 't voor gamen is, mss voor een draadloze opteren. Ik stoorde me vroeger soms geweldig aan de draad die in de weg zat...

RealFlub

Legacy Member
njah, ik stoor me aan draadloze muisen => batterijen en signaal.

ik speel in de vakantie 8u FPS /dag en m'n muis heeft nog nooit gestoord (is ene me kabel)

[TFT]Poky

Legacy Member
mx1000 vind ik persoonlijk ook lekker gamen, geen delay op en batterij gaat zeer zeer zeer lang mee

bernardo

Legacy Member
Ik zou toch zeker 1 ne met ne draad pakke. Als ge die goe achter uw scherm laat lopen en die de juiste lengte geeft, hebt ge daar echt zo goed als nooit last van en ge zit ni met baterryen die ge moet opladen of die kapot gaan.

PineMangoes

Legacy Member
Tenzij je oplaadbare batterijen gebruikt natuurlijk :) Ik vind 't ook handig dat ik m'n muziek van de andere kant van de kamer kan aan/uitzetten, films kijken in m'n bed en age of empires spelen vanuit m'n zetel :woohoo:

Davion

Legacy Member
batterijen hebben geen nadeel meer.
Draad zit zeker in de weg, toch bij muis, bij tobo niet, maar hier zitten der in muis+tobo VARTA Photo batterijen an 2500mAh het stuk, in tobo gewoon om de paar maanden eens efkes nen avond in den oplader steken, muis steek ik elke week vrijdagavond in (dan is ze bijna plat meestal) en ik heb NOOIT lagging, clipping of zonder batterij gezeten. De standaardbatterijen van de muis daarentegen das idd dikke brol, die zijn om de 2 dagen plat hier.

DrOpshOt

Legacy Member
degeen die mx 510 hebben , installeer jullie de cd die erbij stak voor de dpi te veranderen of gebruik je de muis zonder de drivers zoals ik ze nu gebruik?

BMW lover

Legacy Member
ik moet u eigenlijk de razor copperhead aanraden
ik heb die en ben er enorm content van
i know tis razer en tis een ander merk
maar deze persoon gaat na deze muis opnieuw een razer kopen
en dit is getypd uit de handen van iemand die 3jaar verschillende logitech muizen in zijn handen heeft gehad
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan