Archief - Neovo F-419

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dj_K!nkY

Legacy Member
Hi,

Ik ga mijn 17" tft verkopen (Neovo F-417) en een 19" tft kopen.
Nu had ik gedacht om de Neovo F-419 te kopen omdat ik altijd tevreden ben geweest van mijn 17" Neovo, wat de denken jullie van deze keuze?
Het is in verband met ghosting enz... (Ik game nogal veel, ongeveer alle games)

http://www.agneovo.nl/products/F-419.htm

Greetz!

Dj_K!nkY

Legacy Member
Geen reactie :s

Mja, kheb besteld en ik heb hem morgen, voor nog betere prijs :p

RealFlub

Legacy Member
was je niet tevreden van u 17" om te gamen?

je moet weten dat beiden dezelfde native resolutie gebruiken eh..

Dj_K!nkY

Legacy Member
RealRoot zei:
was je niet tevreden van u 17" om te gamen?

je moet weten dat beiden dezelfde native resolutie gebruiken eh..
ja, kweet da ze zelfde resolutie gebruiken, maar voor het gamen koop ik het nieuw nie, tis vooral als ik naar een film kijk dak groter scherm wel beter vin :)

Mr. M

Legacy Member
voor films kunde (imho) beter een tv kopen en u pc daarop aansluiten eigelijk (dus als 2de scherm)
op tv kijkt een film toch nog altijd chiller en bij sommige filmkes (met mindere kwaliteit) gaat ge da minder gemakkelijk merken op een tv en die gaan er dus beter uitzien (lagere resolutie)

Yank

Legacy Member
Ofwel beter een breedbeeldscherm gekocht. Daar verlies je veel minder van je beeld aan de zwarte banden.

Mr. M

Legacy Member
Yankee zei:
Ofwel beter een breedbeeldscherm gekocht. Daar verlies je veel minder van je beeld aan de zwarte banden.
mja als ge graag uitgerokke beeld hebt moete da ma doen :p (al is dat tegewoordig minder en minder een probleem omdat de meeste dingen wel voor breedbeeld zijn gemaakt)

en voor mij is films kijken op een gewone tv een pak aangenamer dan op zo'n tft ding (ben nog altijd ni overtuigd van tft/lcd)
+ een tv is gewoon gemaakt om films/tv op te kijken :p

Dj_K!nkY

Legacy Member
Mr. M zei:
mja als ge graag uitgerokke beeld hebt moete da ma doen :p (al is dat tegewoordig minder en minder een probleem omdat de meeste dingen wel voor breedbeeld zijn gemaakt)

en voor mij is films kijken op een gewone tv een pak aangenamer dan op zo'n tft ding (ben nog altijd ni overtuigd van tft/lcd)
+ een tv is gewoon gemaakt om films/tv op te kijken :p
kweet nie ze, als ik mag kiezen tussen een gewone grote tv of zo een grote lcd tv (van kwaliteit), geef mij dan toch maar die lcd ze!

Nuja, kheb dienen neovo F-419 aan een goede prijs kunnen krijgen, dus ben er blij mee :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan