Cryp
Legacy Member
Mijn Logitech G11 is het wat aan het opgeven. Nu ben ik aan het kijken voor een nieuwe.
Khad de G19 opzicht maar is deze zen prijs waard. Bij highflow staat die op €128.95 is wat veel voor een keyboard maar goed ben van mijn G11 altijd zeer tevreden geweest. Dus zal de G19 ook wel inorde zijn.
Andere voorstellen zijn altijd welkom.
Khad de G19 opzicht maar is deze zen prijs waard. Bij highflow staat die op €128.95 is wat veel voor een keyboard maar goed ben van mijn G11 altijd zeer tevreden geweest. Dus zal de G19 ook wel inorde zijn.
Andere voorstellen zijn altijd welkom.
. Kijk eens naar mechanische toetsenborden en probeer ze eventueel. Lees er wat meer over.
te geven voor een lcd schermpje op je keyboard?
. de Cherry MX Blue maakt wel vrij veel lawaai. als u dat stoort kunt ge altijd voor een Steelseries 6GV2 gaan, die gebuikt Cherry MX Black.