Archief - nieuw lcd scherm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BMW lover

Legacy Member
Hallo
ik zoek een nieuw LCD scherm.
er zijn enkele vereisten
eerst en vooral moet het 2 vga aansluitingen hebben (pc en xbox360)
punt 2 het moet 16/9 zijn
en liefst 19" of grooter
mijn budget: liefst niet boven de 500€

hopelijk kunnen julliie mij helpen

dank u bij voorbaat

Stampertje

Legacy Member
heb overlaats een samsung 913n gekocht ben er erg tevreden over prijs rond de 300€ is 19" enige nadeel is de 8ms respons

Mee

Legacy Member
16/9 of 16/10? (16/9 gaadde nie goe vinden).
Voor 16/10 kunde is zien naar den Fujitsu Siemens Scaleoview W19-1, dienen staat af en toe wel is goedkoop in de Makro (nu met ne kortingsbon €310). 19", 8ms responstijd, dvi en vga. Als ge ergens zo'n converterke vind voor vga -> dvi kunde da misschien als 2de input gebruiken (?)

El Jerros

Legacy Member
Mee zei:
16/9 of 16/10? (16/9 gaadde nie goe vinden).
Voor 16/10 kunde is zien naar den Fujitsu Siemens Scaleoview W19-1, dienen staat af en toe wel is goedkoop in de Makro (nu met ne kortingsbon €310). 19", 8ms responstijd, dvi en vga. Als ge ergens zo'n converterke vind voor vga -> dvi kunde da misschien als 2de input gebruiken (?)

Ken je toevallig een andere winkel buiten de makro waar ze die verkopen, want ik ben echt wel geïnteresseerd in zo een scherm

pina

Legacy Member
Mee zei:
16/9 of 16/10? (16/9 gaadde nie goe vinden).
Voor 16/10 kunde is zien naar den Fujitsu Siemens Scaleoview W19-1, dienen staat af en toe wel is goedkoop in de Makro (nu met ne kortingsbon €310). 19", 8ms responstijd, dvi en vga. Als ge ergens zo'n converterke vind voor vga -> dvi kunde da misschien als 2de input gebruiken (?)
staat die nu aan €300? ik zie dat nergens staan in de folder... (of bedoel je iets anders met die kortingsbon? :unsure: )

Mee

Legacy Member
pina zei:
staat die nu aan €300? ik zie dat nergens staan in de folder... (of bedoel je iets anders met die kortingsbon? :unsure: )
ja, ge hebt op hunnen site zo ne link voor de kortingbonnen. Die moet ge dan afprinten en meenemen zodat ge korting krijgt.
Ik heb echter gezien dat dit scherm er niemeer tussenstaat :s.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan