Archief - nieuwe DVD Writer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cyberkid

Legacy Member
Ben van plan om een dvd writer te kopen, dit bij comtechnology. maar er is nogal veel keuze :p en aangezien 'k nie echt zo mee ben met de dvd writers vraag'k liever effe advies van welke ik zou kopen ?

Hier is lijstje met de keuze

nu welke zou ik best kopen ? kunt natuurlijk zegge den duurste maja :p

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Nja, als ze echt niets anders hebben is da wel de beste DVD-RW voor z'n prijs.
Is wel nog het oude model, er is reeds een ND-4550 en 4551 (labelflash)
Nog beter zou zijn de BenQ DW-1650.
Je kan hun altijd es mailen om te vragen of ze die al dan niet hebben.

Cyberkid

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Nja, als ze echt niets anders hebben is da wel de beste DVD-RW voor z'n prijs.

zijn deze writers dan "verouderd" ale ja get verouderd en verouderd in pc wereld e :p de labelflash wat is dat btw ?:confused:

Fighting Hobbit

Legacy Member
Ik zou persoonlijk voor de plextor gaan, die van €113. Nuja, of het echt de beste is weet ik niet, maar ik heb zelf een plextor dvd-rw en heb er nog nooit problemen mee gehad en dat is eigenlijk één van de enige onderdelen waar ik dat van kan zeggen.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Labelflash is het writen van een cover op de DVD.
De writer is niet echt verouderd maar de nieuwere versie is wel net iets beter. Meerdere functies enzo. (kzou de search es gebruiken, genoeg info over trug te vinden :))
Die Plextor is identiek aan de BenQ DW-1650 maar kost wel dubbel zo veel dus euhm.. nja, beter is ie zeker niet wi. Je betaalt enkel maar voor de letterkes "plextor".

Ik heb trouwes het "verouderd" model van de NEC (3540) en wel zeer content van. Maarja, als er nieuwer beschikbaar is ga je beter daarvoor e. ;)

eniac

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Die Plextor is identiek aan de BenQ DW-1650 maar kost wel dubbel zo veel dus euhm.. nja, beter is ie zeker niet wi. Je betaalt enkel maar voor de letterkes "plextor".

De PX-716TA is niet identiek aan een BenQ, de PX-755 is dan weer wel geen eigen design van Plextor.

Plextor DVD-schrijvers zijn gewoon echt niet aan te raden. De goedkopere zijn rebadges van BenQ, de duurdere zijn gewoon hun geld niet waard. De schrijfkwaliteit ligt niet hoger dan pakweg BenQ of NEC, dus waarom zou je?

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Ah oké, ben dan gemist, dacht dat ie et had over die 755... Hoe dan ook, de point blijft wel etzelfde. Veel te veel geld voor wat daj krijgt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan