Archief - nieuwe (goedkope) gsm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member
ik ben dus op zoek naar een nieuwe gsm want mijn siemens c60 is z'n laatste adem aan het uitblazen

vereiste zijn:
*dichtklap model
*camera
*mp3
en eventueel uitbreidbaar met geheugenkaartje

ik had al gedacht aan de Sony Ericsson Z520i maar andere modellen zijn altijd welkom...

budget: niet meer dan 200€, 150 fzo zou perfect zijn



en weet iemand ofdat je bijvoorbeeld een geheugenkaartje van psp (memorystick pro duo) met bestanden al op, nog in gsm kan gebruiken en dan (als dat kan) ook de foto's direct op je psp bekijken

sluysen

Legacy Member
die ericsson heeft een groter geheugen, heeft zoom en nog en paar dingskes meer
dus zie nie echt in waarom die nokia beter zou zijn? enkel om de naam misschien?

koendg

Legacy Member
Koop je de sony ericsson z520i :) je zal het je niet beklagen..

MrPropre

Legacy Member
Die nokia vind ik gewoonweg mooier. Het oog wil ook wat. Ik wil gewoon een aantal modellen aanhalen zodat u uw keuze kunt maken.

KIA_Killer

Legacy Member
Ik denk dat je de Siemens C113 (denk dat dit deze is, m'n vriendin heeft die denk ik als ik het me goed kan bedenken :p) voor minder dan 150 euro kan kopen!
En ziet er nog wel deftig uit enzo :) Je moet maar eenz zoeken ;)

poowy

Legacy Member
Mijn zus heeft zopas ook die 520i gekocht en ik vindt dat die nogal rare foto's trekt.. zo precies tekeningachtig (moeilijk uit te leggen dus :p ) maar ja da vindt IK he ;)

sluysen

Legacy Member
KIA_Killer zei:
Ik denk dat je de Siemens C113 (denk dat dit deze is, m'n vriendin heeft die denk ik als ik het me goed kan bedenken :p) voor minder dan 150 euro kan kopen!
En ziet er nog wel deftig uit enzo :) Je moet maar eenz zoeken ;)

vind ik niet
en motorola c115 (geen 13) is ook maar crap hoor
voldoet niet aan m'n vereisten allesinds

Canakris

Legacy Member
ik heb ne 1x-gebruikte nokia 6101 te koop, misschien interesse? Heb hem gewonnen met de fotowedstrijd van de standaard.

RaPmAn

Legacy Member
@ sluysen : Wat vind je van de Samsung e720 ? Staat nu aan 169€ in BelCompany dacht ik

Die voldoet volledig aan uw eisen en heeft toch een veel schoner design dan de SE clamshells (al is dat natuurlijk ook persoonlijke smaak hé)

Xcessive-

Legacy Member
Waarom mp3 als je een gsm neemt zonder veel geheugen/geheugen slot?

Ik zou dan eerder de z530i nemen dan de z520i. De z530i heeft geheugenslot.
Of motorola v360, MP4/MP3, en ondersteunt TransFlash-geheugenkaart.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan