sluysen
Legacy Member
ik ben dus op zoek naar een nieuwe gsm want mijn siemens c60 is z'n laatste adem aan het uitblazen
vereiste zijn:
*dichtklap model
*camera
*mp3
en eventueel uitbreidbaar met geheugenkaartje
ik had al gedacht aan de Sony Ericsson Z520i maar andere modellen zijn altijd welkom...
budget: niet meer dan 200€, 150 fzo zou perfect zijn
en weet iemand ofdat je bijvoorbeeld een geheugenkaartje van psp (memorystick pro duo) met bestanden al op, nog in gsm kan gebruiken en dan (als dat kan) ook de foto's direct op je psp bekijken
vereiste zijn:
*dichtklap model
*camera
*mp3
en eventueel uitbreidbaar met geheugenkaartje
ik had al gedacht aan de Sony Ericsson Z520i maar andere modellen zijn altijd welkom...
budget: niet meer dan 200€, 150 fzo zou perfect zijn
en weet iemand ofdat je bijvoorbeeld een geheugenkaartje van psp (memorystick pro duo) met bestanden al op, nog in gsm kan gebruiken en dan (als dat kan) ook de foto's direct op je psp bekijken
je zal het je niet beklagen..
) voor minder dan 150 euro kan kopen!